Dinar cu dans

7 0 0
                                    

.............
         Dupa ceva vreme in care majordomul Adrian i-a aratat Teei palatul Lanei acesta o conduce in camera ei. Tea intra si observa pe pat o rochie lunga pana. "Sa moara toti dujmanii" era scris de mana pe biletul de pe rochie... Tea ia bileteul in mana se aseaza langa rochie si rade... Isi da seama ca obrajii ei erau din nou rosii si inima ii batea fara vointa ei.
-Ce pula mea...
          Tea se uita inapoi la rochie si ofteaza.
..............
           8:00... pas cu pas... treapta cu treapta... Lana se afla deja jos la capatul scarilor intr-o rochie neagra... Tea se imbracase in rochia alba de pe patul sau si acum intelegea defapt planul lanei... Erau ing si iang... la ultima treapta tea apuca mana lanei... lana o trage si-o invarte si-o impinge in mijlocul salii. O lumina se fixeaza pe tea in rest ce restu se sting punand-o pe tea in centrul atentiei... Rochia ei stralucea puternic in timp ce Lana se apropie de ea si o ia la dans din nou... Dansau tango australian sau d-ala de-i placea mararei... Lana era dominant... O invartea si rasuscea pe tea in timp ce melodia continua si tea ametea(alta rima). Cand muzica se opreste Lana gafaie obosita si isi aranjeaza parul.
-Let's take a photo again!
              Tea o urmeaza pe Lana langa un tablou. Fotograful se apropie si incepe sa numere, dar tea nu se putea gandi la nimic. Nu stia daca era de la cat o ametise lana cu dansul ei sau doar pentru ca era atat de aproape acum cu ea, cand in aceeasi dimineata plangea pe melodia ei. Nu putea sa se gandeasca decat la cat de mult ii schimbase Lana ziua, chiar uitase ca implinise 18 ani in aceeasi zi, dar nu se gandea la un mod mai bun in care sa sarbatoreasca.
3
Trebuia sa...
2
o rasplateasca pe Lana...
1

1

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Furata de Lana (teaXLana)Where stories live. Discover now