Pe balcon la o tigara... sau mai mult

6 0 0
                                    

*Click* facu aparatul
          Tea incearca sa reia tot ce se intamplase in acel moment dar nu putea sa creada ce tocmai facuse... Parca nu era ea...
-I- I'm sorry I have no idea what was in my mind...
-You're sorry? spune lana confuza si putin suparata. You didn't mean to...? lana ezita sa foloseasca cuvantul cu k
-I did I did I-...
             Tea termina intr-o pauza lunga, spusese asta din nou fara sa gandeasca dar gandindu-se mai bine...
-I did and i would do it again trust me
             A doua oara cand tea a surprins-o pe lana cu o fata socata, prima oara fiind...
-That's surprising then... Let's *smoke* later in my room we should talk, spune lana si face wink inainte se urce pe scari in spre camera ei.
...................
             Statea intinsa in pat gandindu-se ce tocmai se intamplase. "We should talk"... uatafac... Se ridica si iese... Era timpul sa ia atitudine.. Era timpul sa ia carma la corabia relatiei dintre ia si lana...
             Se afla in fata usii de la camera lanei.. bate o data... nimic... a doua oara... absolut nimic... A fost invitata lana trebuia sa fie inauntru... Tea deja incepea sa se gandeasca prea mult asa ca deschide usa fara sa mai bata a treia oara... silueta lanei se vedea prim perdea... era pe balcon...
-U don't smoke do you? o intreaba lana chicotind
-Of course i do! spune tea incercand sa ii arate ca si ea poate sa fie dominant...
               Trage din tigara lunga a lanei si incearca sa nu tuseasca dar da fail...
-Try it till u learn i will wait for u inside... spune lana si intra in camera lasand-o pe tea cu tigaroiu in mana... Tea nu o putea lasa pe lana sa aleaga din nou ce face... cand sa faca poze, cand sa manance... dansul toate fusesera alegerile lanei, de care tea nu se plangea dar era randul ei da fie dominant!
                Tea da buzna in camera aruncand tigara pe jos
-L-Lana...

 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

 

           

Furata de Lana (teaXLana)Where stories live. Discover now