{ Jeon Jungkook sedap nama,Macam nama penyanyi siapa ehh}
setelah 5 minit memikirkan tanpa dia ketahui telah bunyi lonceng dan dia terlambat memasukki kelasnya(kesian dia)
{ KRINGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!}
EHHHH!! ALAMAK KELAS PLSS NOT TODAY(NOT NOT TODAY)TEACHER FRANKLIN AJAR HARINI DAHLAH GARANG MACAM SINGA,LARI JELAH.
DAN Y/N PUN BERLARI SEKUAT HATI KEKELAS BERHARAP TEACHERNYA BELUM MEMASUKKI KELASNYA.SETELAH 4 MINIT BERLARI,AKHIRNYA DIA SAMPAI KEKELASNYA.Y/N DENGAN PERASAAN TAKUT MASUK KE KELASNYA DAN MELIHAT TIADA GURU YANG MASUK DAN MASIH SEPERTI PASAR KELASNYA.DENGAN PERASAAN LEGA Y/N PUN DUDUK DIKURSINYA.
SELANG 5 MINIT BERLALU,Akhirnya TEACHER FRANKLIN pun masuk dan memperkenalkan seorang murid pindahan dari Kota busan.Apabila Teacher Franklin masuk kekelas,yang cuma didengari hanyalah bunyi kipas dan cengkerik diluar sana.(sangat sunyi kelas sebelah pun takde bunyi)
OK Class today we have new student from busan.OK introduce yourself IN ENGLISH because today was english day.IF YOU SPEAK OTHER THAN ENGLISH YOUR GUYS GET DITTENTION UNDESTAND CLASS?(YESSSSS TEACHER!!!!!)
Hello guys my name is Jeon jungkook,your guys can call me jungkook for short,Thank you<>everybody dont have any question?<>NO Teacher<>Ok jungkook you may seat next too y/n.y/n raise your hand<>(y/n mengangkat tangannya dan jungkook pun berjalan ke arhnya)
{JUNGKOOK POV}
Eh tukkan perempuan tadi aku takut dia marah aku sebab terlanggar dia tapi aku tak sengaja,minta maaf jelah(jungkook pun dudk dikursinya dan terus memandang kehadapan)
Bersambung ..........
komen dan vote ye coco2 semua
thank youuuu:>
YOU ARE READING
Dia KokoCrushku
FantasyMampukah cinta menahan segala rintangan? Aku yakin boleh-Jeon jungkook