<3>

2 0 0
                                    

                                 {KRINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG}

    {Telahpun berlalu,Tapi tidak untuk Teacher or boleh dipanggil Mr.Franklin  selagi cikgu pelajaran seterusnya belum masuk selagi itu dia tidak akan keluar dari kelas tersebut 
(Tolong aku sekali terperangkap dalam tu😭)}

     Time skip
-----------------------
(Sorry Guys kita skip dulu)

       "Akhirnya kelas dan habis manalah dua maklukni suruh aku tunggu tak sampai²" Tiba² ada tangan yang memegang bahunya (tahu apa yang jadi lepastu)y/n terkejut dan mengejar sahabatnya yang usil itu.
-------------------------------------
-------------------------------------

     Terjadilah sesi kejar-mengejar disitu,"weh!!!! dahlah kejar aku penat"kata Rose yang masih dikejar sahabatnya itu."kalau taknak kena kejar jangan buat jantung aku sakit"kata y/n yang masih mengejar sahabatnya itu.(😎)

              Setelah 5 minit kejar-kejaran akhirnya mereka berdua berhenti kerana terlampau penat "weh napa kau tak masuh olahraga je lari laju betul nak patah kaki lari"kata Rose sambil duduk disebuah bangku."Takdalah aku tak minat lari boring walaupun untuk kesihatan tapi still aku tak minat".LAlu datanglah amazing awang khenit kita Ryunjin sila berikan tepukan yang gemuruh.

 y/n pov

---------------------

      "Huh datang pun mana roti ngan air milo aku?"kata y/n kebinggungan kerana sahabatnya membeli kokocruch bukannya roti yang ia minta."Milo kau ada roti habis sebab ramai org borong roti harini,jadi sebab kau suka kokocruch aku beli jelah apa yang ada bersyukur aku nak belikan dah sana makan2".kata ryunjin sambil meminta kebalian duit dari y/n.

   "Lah takpelah janji makan fav aku ada maseh ye nah amik duitnya "sambil memberi duit kepada sahabatnya itu."Rose kau pegang kejap boleh makanan aku,nak gi tandas sat pegangkan ye bukan makankan,hang makan siap hang"kata y/n kepada shabatnya itu.

 (skip dikaki lima)

-----------------------------------------

    "Napalah lama sangat nak sampai toilet ni"mengeluh y/n sambil terus berjalan sampai didepan pintu tandas.TIBA2!!!!! y/n dilanggar dan terjatuh menyebabkan tangannya terseliuh terjadi hentaman pada bahunya.

   "ADUHH!!!!!Argh!! Sakitnya YAH!!!  NAPA KENA LANGGAR SAYA!!!"katanya sambil memegang area yang sakit."M-maaf saya tak sengaja tak nampak awak tadi tapi saya takde masa ni"katanya sambil melihat kebelakang dan menanyakan keadaan y/n."AWAK!!!!"kata mereka berdua secara seretak.

   Bersambung........

     Ok guys how this chapter taklah best sangat but bolehlah:0

thank you sebab nak baca,my weird story but thank you :-)

      see you guys in another chapter :)baii baiii

Dia KokoCrushkuWhere stories live. Discover now