Nový zák nebelviru

35 1 0
                                    

"Malfoyi?! Proč jsi v červeném? Snad jsi nám nevleul do skříní!,, "ne? Proč bych vám do prdele lezl do skříní? Jsem teď v Nebelvíru. Kvůli mé královně! Nikdo NIKDO mi Miu nepřebere!,, nad tím jsem se musela usmát. Hlupáček. Jak já hommiluji."Ahoj Draco,kdo ti dovolil jít sem k nám do Nebelvíru?,,McGonagallová ta určitě. "Snape se rozhodl promluvit si s McGonagallkou a ta mi řekla ať si dojdu koupit hábit.Nejprve se ptala proč, když Zmijozel tak nesnáší Nebelvír,tak jsem jí řekl že tam je má princezna.,,"Awww,,řekla Ginn která teď přišla. "Vy jste taak k sežrání!!,, jo to řekla taky. "Nech toho Ginny!,,řekli jsme s Dracem na stejno."A mluvíte dohromady!,,"Ginnervo Molly Weasleyová přestaň!!,,opět na stejno."No jo ježíš!Co jsem Vám provedla?!,,Tak jsme se rozhodli jít do Komnaty nejvyšší potřeby. No a víte co tam bylo?Postel.Nádherná velká postel.Draco mě začal zuřivě líbat. No a víte co se dělo dál........



Ráno jsem se probudile vedle Draca který mě objímal.Pak mi něco došlo. VČEREJŠEK!!Ihned jsem zalítla do koupelny která tu byla taky. Byl tam i těhotenský test. A tak jsem ho udělala a chvíli čekala. Byl pozitivní!Jak to řeknu Dracovi?!"Broučku, vstávej. Mám pro tebe novinku. Vstávej!!!!,, ,,Moje drahá Hermiono.....ķo,sice te velmi miluju ale budit mě nemusíš."ten je zase otrávenej.,,Nebuď tak otrávenej tatínku" te  jeho výraz je nezaplatitelnej. ,,Ty-ty-ty jsi těhotná? Já budu táta! Můžu to říct Zmijozelu?........teď vlastně už ne.....nevadí!" Ten to vzal zhurta.

Valentýnský Princ a PrinceznaKde žijí příběhy. Začni objevovat