𝚂𝚑𝚘𝚠 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚛𝚎𝚎𝚍𝚘𝚖

260 21 11
                                    

YuTae

°Hybrid AU

Před třemi lety

Povím vám příběh. Byl jednou kdysi jeden kočičí hybrid, který miloval volnost. Od rána do večera poletoval venku se svým nejbližším přítelem Yutou, který byl ovšem psí hybrid.

Ale komu to vadilo? Slovo nenávist byla téměř neznámé slovo. Všichni žili v míru, nesnažili se vyvolávat konflikty.

Až do jednoho dne, kdy byl zrovna Taeyong na louce s Yutou a honili se za motýly, když v tom uslyšeli výstřel. Strnuli. Podívali se za les, tam, kde bylo město.

A znovu. Další výstřel. Taeyongovi se začala chvět ouška a ocásek si omotal okolo nohy.

,,Yuto? Co je to?" obrátil svůj pohled na svého kamaráda, který se díval stejně vyjeveně.

,,To nevím," odpověděl Yuta. Z míst výstřelů začal stoupat dým.

Taeyong se nerozmýšlel a vyběhl tím směrem. Yuta mu byl v patách.

Když přeběhli lesík, na jeho konci se zastavili. Před nimi se odehrávalo něco nemožného. Panovala zde panika a hybridi utíkali.

Co se tu dějě? 

Tato otázka se honila v hlavě oběma chlapcům. Taeyongovi došlo, že musí najít svoji matku. Netušil, o co jde, ale jedno bylo jasné. To, co se tu právě děje, je nebezpečné. A měli by před tím utéct.

Vyběhl vpřed, jenže Yuta ho pevně chytil za ruku. ,,Kam jdeš?" v očích měl strach a ouška měl přitisknutá k hlavě. Taeyong na tom nebyl o nic líp.

,,Musím najít mámu," odpověděl mu zoufale Taeyong. Čím déle tu stojí, tím méně mu zbývá času.

,,Slib mi, že se vrátíš," Yuta si vzal jeho dlaň do té své a zmáčkl ji.

,,Ovšem že se vrátím. Copak jsme si nedali slib? Ať se děje, co se děje, vždy se najdeme," zopakoval mu Taeyong slib, který si dali.

Yuta přikývl. Na vteřinu se uklidnil, dokud neuviděl něco, co tu zřejmě nemělo dělat. Mezi hybridy se ukázali osoby v tmavě modrých kombinézách a s kuklami na hlavách. Jenže to ho nevyděsilo. Vyděsil ho pohled na to, co dělali. 

Chytali hybridy.

Kočičí hybridy .

,,Taeyongu, nikam nechoď!" vykřikl Yuta a kocourka si přitáhl k sobě.  Ale Taeyong se mu vysmýkl, i když nerad.

,,Věř mi Yuto, vrátím se," a s tímto se rozeběhl.

Yuta zavřel oči a otočil se. Měl hrozné nutkání za ním začít utíkat. Nohy mu cukaly tím směrem, kterým se Taeyong vydal. Nakonec tomu Yuta podlehl. On už nemá co ztratit. Akorát Taeyonga.

Plný odhodlání se otočil zpět a dal se do běhu. Jenže jak rychle začal, tak rychle skončil. Pohled, který se mu naskytl, zbortil celý jeho svět.

Taeyonga drželi dvě osoby v kombinézách a strkali ho do klece. Taeyong se vzpíral, křičel, syčel na ně. Na obličeji měl krev, která vytékala z jeho rány na straně čela.

,,Ne!" zakřičel Yuta. Chtěl k němu utíkat, ale v tu chvíli se mu zatmělo před očima. Někdo ho praštil po hlavě. Poslední výjev, který viděl, než upadl do bezvědomí, byl Taeyong dívající se jeho směrem a prosíc o pomoc.

ווו×

Současnost

Taeyong utíkal temnými uličkami, prudce zahýbal za každý roh, jen aby utekl jeho pronásledovatelům. Respektive vojákům z Armády. Z té se mu právě podařilo utéct.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 09, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

ONESHOTS (NCT CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat