Sorry kindjes ik heb het de laatste tijd extreem druk gehad, maar ik ben weer terug. Ik wil een schema gaan maken naar daar moet ik nog aan gaan werken jullie merken het wel als het er is. Voor de rest vel leesplezier! 🌸
__________________________________Na een super leuke zomer met Draco en zijn ouders werd het weer tijd voor jaar 2. Je was al in de zaal en keek naar de nieuwe 1e jaars die werden gesorteerd. Er waren niet zo veel nieuwe slytherin wat je wel jammer vondt. Namelijk niet alle slytherin zijn slecht. In de zomervakantie ben je ook een stuk closer met draco geworden. Jullie hebben allebei meer gevoelens voor elkaar gekregen. Ook heb je veel letters met je vrienden gestuurd naar elkaar. Gelukkig vinden de Weasley's het niet zo erg, maar missen ze je wel. Je had ook een eigen kamer in malfoy manor wat zo cool was.
Dumbledore had weer zijn toespraakje gehouden en je was druk bezig met kletsten. Het enigste wat je heel erg irriteerde was Pansy Parkinson of hoe je haar noemde Pugface. Ze plakte zo erg aan draco alsof ze in een relatie zaten. Je was daardoor super jaloers en had altijd de schijt aan haar. Jullie waren letterlijk vijanden en iedereen wist het. Crabbe en Goyle waren nog net zo dom als altijd, maar dat verander je niet. Ook was er een nieuwe vriend Blaise hij was wel chill en had ook echt de pest aan Parkinson.
De eerste dag waren we vrij dus zijn jullie met je groepje en Parkinson, want die volgde je toch of je het nou wilde of niet naar hogsmeade gegaan. Toen jullie daar aankwamen gingen jullie meteen daar honeydujes en per persoon een bak vol snoep. Toen haalde jullie nog een paar leuke dingetjes voor jezelf en jullie gingen weer terug. Jij het een leuk kettinkje gekocht met een slangen hangertje die groene Diamante ogen had. Draco had als gewoonlijk nog een ring gehaald met ook een slangenvorm. Pugface had een domme fluffy pen gehaald. Blaise had een trui gekocht en Crabbe en Goyle zoals gewoonlijk meer eten. Jullie gingen terug naar hogwart en het was bijna 16:00. Dus je besloot nog effe naar je gryffindor vrienden te gaan.
Town je bij de dikke dame aankwam begroette je haar vriendelijk en ze was verrast. Dat een slytherin zo aardig was, maar begroette vriendelijk terug. Je zei het wachtwoord(die wist je van je vrienden) en liep naar binnen. Gelijk toen je 1 stap naar binnen zette vloog Hermione om je hals. "Leuk om jou ook weer te zien Hermione, maar mag ik nu weer ademenen." zei je. "Ow ja sorry" ze liet je los en je begroette ook nog effe Harry en Ron. Jullie hadden nog even gezellig bijgekletst en nog verder gekletst. Toen was het toch weer tijd om te gaan. Dus zei je gedag en liep je terug naar je common room. Toen je naar binnen liep keek Pansy je met een vuil gezicht en je gaf er een terug. Je liep verder en ging naast Blaise zitten. Je begroette hem en pakte toen een boek. Je begon uiteindelijk heel moe te worden dus besloot je al naar bed te gaan. Je moest de volgende dag namelijk gewoon weer een hele dag naar school. Je zei gedag tegen je vriendengroep en je liep naar binnen. Het bed wat altijd leeg was had nu spullen naast zich en er lag een meisje hukend op bed. Je vond het zielig en liep er naartoe. "Hey wat is er?" vroeg je. "Ik heb heimwee en ik heb geen enkele vrienden nog gemaakt" zei het meisje. "Nou dan heb je er nu een gemaakt." zei je. Ze keek je met een glimlach aan en stelde zich voor. "Ik ben Katie Grass en jij?" vroeg Katie. "Ik ben Y/N, aangenaam." zei je. Je zag al meteen dat jullie goeie vriendinnen zouden worden. Je gaf haar een knuffel omdat er nog steeds tranen naar beneden liepen en ze k uffelde je dankbaar terug. Jullie hadden samen besloten vriendschap te sluiten en er vanaf nu altijd voor elkaar te zijn.
_____________________________
Oooeee nieuw karakter gezellig. Ik denk dat ik elke vrijdag wil gaan plaatsten of nog iets anders, maar als jullie een idee hebben voor een plaatsschema vertel maar raak. Ik kan alles gebruiken. Ik hoop dat jullie dit weer leuk vonden en hopelijk tot snel weer. 🌸
JE LEEST
Draco love story x reader (Dutch)
FanfictionIk ben Nederlands dus het verhaal is ook Nederlands. Het gaat als volgt je woont al sinds dat je je kan herinneren bij de Weasley's omdat je ouders zijn vermoord door voldemort. Je haat draco(maar niet voor lang;) ). Je zit in Slytherin, maar je mee...