Трета глава

34 5 2
                                    

Така отново съм аз!Тази година ще е 5-тата година от както съм в Хогуортс.Мама и тате трудно приеха,че съм в Слидерин.Винаги тате ми казваше да внимават с кои хора дружа.Аз единствено бях с Панси приятелка.И с Блейс.Ние с Блейс горе долу се разбирахме ,но Малфой е пълен задник.Братята ми с Хари винаги се притесняваха за мен.И понякога дори ме следваха.Много се ядосвах ,но си казах ,че тази година няма да е така.
    Събудих се рано оправих си багажа и си облякох един прилепнал клин и къс пуловер.И Джини беше готова.Слезбнахме долу казахме си по едно ,, добро утро" и закусихме.
     Вече бяхме на гарата и казах на мама и тате чао.Видях Панси да ми маха.Веднага се втурнах към нея за прегръдка.
-Панси!
-Анджи!-прегърнахне се ние.
-Как мина лятото-попитах я аз.
-Супер.-усмхна се тя.-Боже Анджи всяка година все по красива ставаш мамка му.Дане би да се подготвях за някое момче-намегна ми Панси.
-Първо благодаря и второ не.Не се подготвям за никой-погледахме се двете и се засмяхме.
-Хайде да се качваме при Блейс и Драко-каза Панси.
-Добре-усмихна се аз.Качихме се и започнахме да ги търсим.Накрая ги открихме.
-Блейсииии-извика Панси,когато видя Блейс.
-Панс-усмихна се той.И те се прегърнаха.Аз стоях като препарирана и погледах Панси на криво.
-Панси?Да не  би имаш нещо да ми кажеш?-попитах я аз.Тя ме погледна с усмивка и каза.
-Дълга е историята ,но направо казвам.Ние с Блейси сме гаджета.-каза тя.Аз се усмихнах до уши и започнах да викам.
-Ааааа-започнахме да викаме двете.Блейс се кикотеше ,а идиота се обади.
-Знаете ли понякога си мисля ,че сте зайци.
-Здравей и на теб Малфой!-казах аз.Той ме погледа от главата до петите и се обърна към прозореца.Панси седна до Блейс ,аз до Драко.Тримата започнаха да си говорят ,а аз си искарах една книга и започнах да чета.Докото четях...добре ще си призная....докога четях леко поглеждах Драко.Нека бъда честна беше се променил и то много.Станал е по висок,косата му беше разделена на път и носеше черен костюм.Тази година много се разхобави.Той ме забеляза ,че го гледам и ме погледна в очите.Ах...тези сини учи.В тях може да потънеш.Аз се осъзнах и се втренчих в книгата.Той се усмихна и продължи да говори с Блейс и Панси.Двете любовни гълъбчета заспаха,а след тях и аз.Само Драко остана буден.

ГЛЕДНАТА ТОЧКА НА ДРАКО:
Двете любовни гълъбчета заспаха и след това Анджела.Тя  доста ...красива беше.ДРАКО осъзнай се.Изведнъж усетих,че някой е легнал на рамото ми.Това беше Анджи.Взех си наметалото и я завих.Спеше най невидно.Не се усетих ,но се усмихнах.После и аз заспах.Мина малко време и се събудих.Видях,че Анджи ме прегърнала.Закашлях се леко,но не се събуди.
-Анджи,Анджи-шептях аз ,за да не събудя Блейс и Панси.Тя се стресна.
-...Какво...-попита тя.После разбра,че ме е прегърнала и веднага се отдръпна.-И-извинявай-каза тя невинно.
-Няма проблем-усмихнах се ,но се осъзнах и я махнах.Тя забеляза,че е с моето наметало и попита.
-Твое ли е?
-Да.-казах.Тя се изправи згъна го и ми се усмихна.
-Благодаря-каза тя.Естесвено и аз се усмихнах.Не сме забелязали ,че Панси Блейс вече се събудиха.
-Ехооооооо-казаха те в един глас.Ние се стреснахме.
-Хайде спря влака-каза Панси.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Feb 15, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

От Уизли в МалфойDonde viven las historias. Descúbrelo ahora