Tu'er Shen - The Rabbit God

243 16 1
                                    


Ihlette: Kiss of the Rabbit God (兔兒神) by Andrew Huang

„Régen, a Qing dinasztia idején, egy fiatal katona beleszeretett egy jóképű, magas rangú férfiba, ám kivégezték miután bevallotta vágyakozását iránta. Amikor a lelke elért az Alvilágba, a katona bűne megbocsátatott, mert az nem volt több egyszerű vágynál. Elrendelték, hogy Ő legyen mostantól a Nyúlisten, a titkos szeretők istene. Az isten azóta is az örökkévalóságot járja és megválaszolja a tiltott szeretők imáit."




Nem tudtam irányítani a testem, mintha nem is én lettem volna, aki ezt teszi. Legszívesebben letéptem volna róla azt a fránya inget, és ez neki is feltűnt, ezért gyorsan megragadta kezeimet és arcához vezette azokat. Egy pillanatra sem voltunk hajlandóak elválni egymástól, vadul folytattuk harcunkat. Míg én hajába markolva igyekeztem felfalni Őt, addig gyorsan leszenvedte magáról ingét. Vérvörös haját elengedve vezettem le kezeimet testére és végigsimítottam rajta. Bőre tűz forró volt, és volt egy gyanúm, hogy én is ilyen lehettem. Égő vágy, nemigaz? Alsóajkába haraptam még utoljára, majd lassan csókokkal elárasztva bőrét haladtam lefelé: állától nyakáig, majd kulcscsontjáin át, egészen le az alhasáig.

- Kis türelmetlen – kuncogott halkan. Hajamat kisimította arcomból, majd állkapcsomra fogva érte el, hogy felnézzek rá. Lihegve néztünk egymásra, tudva, hogy valóban ugyanazt akarjuk-e. Felemelkedtem, majd lehúztam magamról saját felsőmet.

Hogy hogyan került Jeon Jungkook, vagyis jómagam, heteróként egy másik férfi karmai közé? Mi üthetett belém, hogy ennyire megkívánjak egy másik férfit? Nos, hamarosan elmesélem.

***

Történetemet először is egy kis háttér sztorival kell kezdenem. Nos, ez a kisfiú, akit Jungkooknak hívnak Busanban született. Nehéz dolga volt neki, tekintve, hogy van egy bátyja, aki nyilvánvalóan, mindenben jobb nála – legalábbis a szüleik szerint. Ez a „a bátyád így meg úgy' hozzáállás ahhoz vezetett, hogy egy nagyon félénk és bizonytalan tini lettem. Bár a lányok cukinak találtak, sosem volt bátorságom odamenni hozzájuk, vagy ha igen és esetleg össze is jöttünk, hamar szakítottak velem, mert „nem voltam elég férfias." Talán tizenhat lehettem mikor a bátyám végzett az iskolában és nem sokkal később el is költözött otthonról. A távozása elég pozitívan hatott rám, legalábbis a személyiségemre. Magabiztosabb lettem, mert nem volt ott senki, akit követhettem volna, tehát muszáj voltam a sarkamra állni. Na, most ennek a szüleim nem nagyon örültek, mert azzal, hogy magabiztosabb lettem és elkezdett kiforrni a személyiségem.

Lázadtam, de a mai napig nem érzem úgy, hogy ez többnek köszönhető annál, hogy csak egy kicseszett tini voltam. Tehát olyan tizenhat évesen elkezdtem sokkal férfiasabb lenni, sokkal magasabb lettem és még edzőterembe is elkezdtem járni. Bár igyekeztem teljesíteni a suliban is, néha becsúszott egy-két rossz jegy, ami nyilván vitát váltott ki otthon. Az egyik ilyen esemény alkalmával, mikor is apám a fejemhez vágta, hogy a bátyám sokkal jobb nálam, fogtam magam és eljöttem otthonról. Innentől kezdve egy barátommal laktam, akinek igen kétes barátai voltak. Nem, nem drogoztam, ennyi eszem azért volt, de néha-néha becsúszott egy két piás éjszaka, na meg egy rakat lány. Rászoktam a cigire és tetoválásaim lettek. Néha kimaradtam az iskolából, de általában bejártam. Sulis éveim utolsó hónapjában végre hazamentem. Nyilván nagyon meglepődtek, mert ugye telefonkártyát cseréltem, hogy ne tudjanak keresni és amikor az iskolámba jöttek is sikeresen megszöktem előlük. Egy kisebb veszekedés után, meg is beszéltük a dolgokat, így az érettségiig otthon maradtam velük.

»Oneshots « [JiKook]Where stories live. Discover now