Prolog

115 4 15
                                    

               Salut! Mă numesc Kim Ana. Sunt în primul an la Academia de Poliție, ceea ce mă stresează destul de mult. Dat fiind faptul că tatăl și fratele meu sunt ambii polițiști, m-a motivat și pe mine sa devin la fel.

               Mai sunt cinci zile până o să fiu nevoită să plec în Coreea, deoarece acolo a decis fratele meu să merg, iar părinții noștrii au fost de acord cu asta.

               Academia de acolo este una destul de renumită, de acolo a devenit și fratele meu polițist. El are 25 de ani, destul de tânăr, numele lui este Kim Taehyung. Cât despre vreo relație, nu știu dacă a avut sau nu, sincer nici nu îmi prea pasă, este viața lui.

               Am început să sortez toate lucrurile pe care urmează să le iau cu mine. Cele fragile le-am împachetat foarte bine. Hainele și încălțămintea am pus-o în geamantane destul de mari. La final am observat că am cel puțin 15 geamantane cu tot ce aveam nevoie. Știu sunt multe, dar mie îmi place să am multe lucruri ca să am din ce alege la nevoie.

              
               Nici măcar nu îmi dau seama cum au trecut deja cele cinci zile, dar am trimis aproape toate bagajele mele acum o zi pe o prietenă de-a mamei. Mi-a rămas unul singur, ca să nu mă duc chiar cu mâna goală.

               În următoarea oră o să urc în avion și o să plec la fratele meu. Am fost destul de tristă când mi-au spus ai mei că o să fiu nevoită să plec de lângă ei, dar m-am înveselit când mi-au dat cealaltă veste, adică o să vină și ei în Coreea peste o jumătate de an.

              

Este foarte scurt....😔
După cum am spus, nu este asa interesant,
dar sper sa vă placă. :))🙂😊

Jungkook 《~/policeman/~》Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum