9 (nominacja)

28 1 0
                                    

Nominowała mnie Clavix_y

1. Masz przyjaciela? Jeśli tak, to opisz trzema cechami jaki jest?
2. Jaki jest twój ulubiony kolor? Dlaczego (podaj powód)? Często go używasz?
3. Jaki jest twój ulubiony film (nie licząc twórczości pani J.K.Rowling)?
4. Ulubiona pora roku. Czemu akurat ta?
5. Ulubiony pisarz na wattpadzie?
6. Ulubiony pisarz poza wattpadem, który jest w pewnym sensie twoim autorytetem i czytasz jego książki?
7. Pokaż stronę z nieopublikowanej opowieści bez zasłaniania!
8. Ile książek masz w planach?
9. Jakie jest twoje ulubione jedzenie?
10. Jak lubisz spędzać czas?
11. Ulubiona piosenka?
12. Książki przygodowe czy kryminały?
13. Dlaczego akurat taką nazwę masz na wattpadzie? Skąd ona się wzięła?
14. Nominuj 10 osób.

1. Mam przyjaciółki, są one 1. szczerze 2. potrafią pomóc i wesprzeć w trudnych chwilach 3. nie są fałszywe, to jest najważniejsze.
2. Ulubiony kolor? Czarny, szary, miętowy i jasny fiolet. Podobają mi się po prostu. Np. w pokoju mam tapetę w szarym kolorze, miętowe dodatki, np. ramki ze zdjęciami. A fiolet to w sumie mi nie pasował i nie podobał mi się, kiedy miałam remont. Więc ten... a czarny, to mam mnóstwo czarnych ubrań (ale nie jestem emo XD) po prostu wiem, że nawet gdybym oblała się wodą, to tego na czarnym tak bardzo nie widać (taki przykład tylko XD)
3. Filmów mało oglądam. Wole seriale. Np. jestem na bieżąco z nowymi odcinkami "Riverdale", a w trakcie w drugim sezonie "Trzynaście powodów". (na marginesie polecam bardzo)
4. Zima :D czemu? Po 1, święta, a ja kocham świąteczną atmosfere, po 2, ferie zimowe, po 3 moje urodziny, po 4 ogólnie nie lubię upałów, i wole taką temperaturę około 5 stopni, a tyle bywało zimą. Teraz w tym roku jest zimniej... never mind.
5. Nie czytam wattpada za dużo
6. No, jeśli chodzi o autorów z zewnątrz i przy okazji mój autorytet, są to Anna Todd, autorka serii After, która właśnie zaczęła pisać na wattpadzie, a stała się znana na całym świecie. Dodatkowo lubię książki z serii Lux, napisała je Jennifer Armentrout. Mimo, że nie jest to typowa książka obyczajowa, napisana jest przystępnym językiem, który pasuje do klimatu. Autorka wykazała się sporą kreatywnością i wyobraźnią, której jej zazdroszczę.
7. Tak średnio...
8. Mam już ich całkiem sporo na profilu... co do moich planów, planuję książkę z DreamNotFound, ale ogólnie ciągle jestem w mcyt i może to rozwinie się dalej? Chociaż nie chcę za bardzo wyprzedzać tego, co się dzieje teraz
9. Dużo jest rzeczy, które lubię jeść... ogólnie nie jadam rzeczy kalorycznych, a także nie jem za dużo słodyczy (tylko do kawy zazwyczaj). Nie potrafię wybrać :<
10. Czasu wolnego nie mam za dużo (#biolchem, wiadomo XD) ale gdy już mam chwilkę, rozmawiam na głosowych z przyjaciółmi, czasami grywam w minecraft, piszę na wattpadzie i planuje sobie różne rzeczy i wgl. Nie zapominając oczywiście o montowaniu filmów na mój kanał.
11. Ostatnio słucham aż za dużo takich trzech piosenek... jakby, totalnie, ja je przedawkowuje, ale tak mi się podobają, że no, nie mogę inaczej...
- "Heat waves" glass animals
- "Sweater wheater" the neighbourhood
- "Road trip" Dream
12. Kryminał przeczytałam tylko 1 w życiu XD i była to lektura, więc ten... nie przepadam za nimi.
13. Hmm, ciężkie pytanie... w sumie chciałam mieć coś z "shipp" w nazwie, żeby było widać, co pisze, cnie. I tak myślałam sobie trochę "Shipper/shipperka" itp. A wtedy konto prowadziłam z przyjaciółką, więc po prostu "Shippers". Jednak to "The" dodało to "coś" w mojej nazwie, i mega mi się podoba. Jakby, nie zmieniłabym jej już
14. Nah

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 14, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Q & A czyli pytania do _TheShippers_ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz