Todo se remonta a hace 3 meses. 7 chicos estaban en un gran campo abierto. Mucha carne, cervezas, estaban juntos. Que les puede faltar?.
ᴅᴇᴄɪᴅɪᴇʀᴏɴ ᴊᴜɢᴀʀ ᴜɴ ᴘᴀʀᴛɪᴅᴏ ᴅᴇ ғᴜ́ᴛʙᴏʟ ᴅᴇsᴘᴜᴇ́s ᴅᴇ ʟᴀ ᴄᴏᴍɪᴅᴀ, ᴀʟɢᴜɴᴏs ᴊᴜɢᴀʙᴀɴ ʏ ᴏᴛʀᴏs sᴇ ᴍᴏᴊᴀʙᴀɴ ᴇɴ ᴇʟ ᴘᴇϙᴜᴇɴ̃ᴏ ᴀʀʀᴏʏᴏ ᴅᴇ ᴜɴ ʟᴀᴅᴏ. ᴅᴏs ᴅᴇ sᴜs ᴍᴀʏᴏʀᴇs ʀᴇᴘᴏsᴀʙᴀ ʙᴀᴊᴏ ʟᴀ sᴏᴍʙʀᴀ ᴅᴇ ᴜɴ ᴀ́ʀʙᴏʟ.
- ʜʏᴜɴɢ!! ᴠᴇɴ ᴀ ᴊᴜɢᴀʀ ᴄᴏɴ ɴᴏsᴏᴛʀᴏs!! ᴛᴇɴᴇᴍᴏs ϙᴜᴇ ʜᴜᴍɪʟʟᴀʀ ᴀ ʏᴏᴏɴɢɪ ᴇɴ ɢᴏʟᴇs!.- sᴏʟᴛᴏ́ ᴜɴ ɢʀɪᴛᴏ.
- ᴇɴ ᴜɴ ʀᴀᴛᴏ ᴍᴀ́s ᴋᴏᴏᴋ, ᴇsᴛᴏʏ ʜᴀʙʟᴀɴᴅᴏ ᴄᴏɴ sᴇᴏᴋ ᴊɪɴ.
ʟᴏs ᴅᴏs ᴍᴀʏᴏʀᴇs ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ᴀ ʟᴏs ᴘɪᴇs ᴅᴇ ᴜɴ ᴀ́ʀʙᴏʟ. ᴏʙsᴇʀᴠᴀɴᴅᴏ ᴀ ʟᴏs ᴄʜɪᴄᴏs ғʀᴇɴᴛᴇ ᴀ ᴇʟʟᴏs.. sɪɴ ᴅᴜᴅᴀ ᴀʟɢᴜɴᴀ ᴇʟʟᴏs ᴇʀᴀɴ ᴜɴᴀ ʙᴏᴍʙᴀ.
ᴘᴏᴠ' ɴᴀᴍᴊᴏᴏɴ
ʏ ᴀʜɪ́ ᴇsᴛᴀ́ʙᴀᴍᴏs, ᴍɪs 6 ᴄʜɪᴄᴏs ʏ ʏᴏ. ᴅᴇsᴄᴀɴsᴀɴᴅᴏ ᴄᴏ́ᴍᴏᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ. ᴛᴏᴅᴏ sᴇ ᴀᴠɪ́ᴀ ᴛᴏʀɴᴀᴅᴏ ᴍᴇᴊᴏʀ ᴅᴇsᴅᴇ ϙᴜᴇ sᴀʟɪᴍᴏs ᴅᴇ ʟᴀ ᴜɴɪᴠᴇʀsɪᴅᴀᴅ. ᴀᴠɪᴀᴍᴏs ᴛᴇɴɪᴅᴏ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀs ᴅɪ́ᴀs ᴀɴᴛᴇs. ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴇɴ sᴜ ᴜ́ʟᴛɪᴍᴏ sᴇᴍᴇsᴛʀᴇ ʏ ᴀᴠɪ́ᴀ ʀᴇᴘʀᴏʙᴀᴅᴏ ᴇʟ ᴇxᴀᴍᴇɴ, ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴛᴇɴɪᴇɴᴅᴏ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀs ᴇɴ ᴄᴀsᴀ, ʏᴏᴏɴɢɪ ᴛᴜᴠᴏ ϙᴜᴇ ᴠᴇɴᴅᴇʀ sᴜs ʟᴇᴛʀᴀs ᴘᴀʀᴀ ᴀʏᴜᴅᴀʀ ᴀ sᴜ ғᴀᴍɪʟɪᴀ ᴇɴ ʟᴀ ᴇᴄᴏɴᴏᴍɪ́ᴀ, ʜᴏsᴇᴏᴋ ᴀᴠɪ́ᴀ ᴠᴜᴇʟᴛᴏ ᴅᴇ sᴜ ᴠɪᴀᴊᴇ ᴅᴇ sᴜᴇᴄɪᴀ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ɢʀɪᴘᴀ ᴛᴇʀʀɪʙʟᴇ, sᴇᴏᴋ ᴊɪɴ ʏ ʏᴏ ᴀᴠɪᴀᴍᴏs ᴇɴᴛʀᴀᴅᴏ ᴀ ᴛʀᴀʙᴀᴊᴀʀ ᴄᴏᴍᴏ ᴍᴇsᴇʀᴏs ᴀ ᴜɴ ʙᴀʀ ᴅᴏɴᴅᴇ ʟᴀ ɢᴇɴᴛᴇ ᴛᴇ ᴛʀᴀᴛᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴇʟ sᴜᴇʟᴏ.. ʏ ᴊɪᴍɪɴ, ᴀʏ ᴇsᴇ ᴄʜɪᴄᴏ, ᴀᴠɪ́ᴀ ᴛᴇʀᴍɪɴᴀᴅᴏ sᴜ ʀᴇʟᴀᴄɪᴏ́ɴ ᴄᴏɴ sᴜ ᴜ́ʟᴛɪᴍᴏ ɴᴏᴠɪᴏ ᴛᴀᴇᴍɪɴ ʏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴛᴇʀʀɪʙʟᴇ, ᴛᴇʀᴍɪɴᴏ ʀᴏᴍᴘɪᴇ́ɴᴅᴏsᴇ ᴜɴ ʙʀᴀᴢᴏ ᴀʟ ᴛʀᴀᴛᴀʀ ᴅᴇ sᴜɪᴄɪᴅᴀʀsᴇ.
ᴘᴇʀᴏ ʏᴀ ᴛᴏᴅᴏ ᴇsᴛᴀ́ ᴍᴇᴊᴏʀᴀɴᴅᴏ.
ɴᴜᴇsᴛʀᴏs ᴘʀᴏʙʟᴇᴍᴀs sᴏɴ ᴘᴀsᴀᴊᴇʀᴏs ʏ ᴀʏ ϙᴜᴇ ᴀᴘʀᴇɴᴅᴇʀ ᴀ sᴜᴘᴇʀᴀʀʟᴏs- ᴅɪsᴄᴜʟᴘᴇ ʜʏᴜɴɢ.- ᴅɪᴊᴏ ᴜɴ ᴘᴇϙᴜᴇɴ̃ᴏ ᴄʜɪᴄᴏ ғʀᴇɴᴛᴇ ᴀ ᴍɪ́.
- ϙᴜᴇ sᴜᴄᴇᴅᴇ ᴍᴏᴄʜɪ?, ᴀᴄᴀsᴏ ᴛᴇ ᴠᴏʟᴠɪᴏ́ ᴀ ᴅᴏʟᴇʀ ᴇʟ ʙʀᴀᴢᴏ?.- ʟᴇ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴇ́ ʏ ᴇʟ ɴᴇɢᴏ́.
ᴛᴇɴɢᴏ 23 ᴀɴ̃ᴏs, ᴇsᴛᴜᴅɪᴇ ᴇɴғᴇʀᴍᴇʀɪ́ᴀ. ᴍᴇ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀ ʟᴀ sᴀʟᴜᴅ ᴅᴇ ᴍɪ ᴀᴍɪɢᴏ.
- ɴᴏ ᴇs ᴇsᴏ..- ᴅɪᴊᴏ ᴇɴ ᴜɴ sᴜsᴜʀʀᴏ.
- ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢ ᴛᴇ ᴠᴏʟᴠɪᴏ́ ᴀ ᴇᴍᴘᴜᴊᴀʀ ᴀʟ ʀɪ́ᴏ?- ᴄᴜᴇsᴛɪᴏɴᴇ ʏ ᴇʟ ɴᴇɢᴏ́ ᴄᴏɴ ᴜɴ ᴘᴜᴄʜᴇʀᴏ.
- sᴏʟᴏ, ᴘᴏᴅᴇᴍᴏs ɪʀɴᴏs ʏᴀ?.. ᴍᴇ sɪᴇɴᴛᴏ ɪɴᴄᴏ́ᴍᴏᴅᴏ ᴇɴ ᴇsᴛᴇ ʟᴜɢᴀʀ..- ᴍᴇ ᴅɪᴊᴏ ᴍɪʀᴀɴᴅᴏ ʜᴀᴄɪᴀ ʟᴀ ᴍɪʟᴘᴀ ᴅᴇ ᴍᴀɪ́ᴢ ϙᴜᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴄʀᴜᴢᴀɴᴅᴏ ᴇʟ ᴀʀʀᴏʏᴏ.
ESTÁS LEYENDO
ᴘᴀʀᴋ ᴊɪᴍɪɴ ɪs ᴍɪssɪɴɢ.• ʙᴛs•
Fanfiction- ᴅɪsᴄᴜʟᴘᴇ!! ʜᴀ ᴠɪsᴛᴏ ʜᴀ ᴇsᴛᴇ ᴄʜɪᴄᴏ? ᴇsᴛᴀ ᴅᴇsᴀᴘᴀʀᴇᴄɪᴅᴏ ᴅᴇsᴅᴇ ʜᴀᴄᴇ 1 ᴍᴇs!?. - ʟᴏ sɪᴇɴᴛᴏ ᴍᴜᴄʜᴏ ᴊᴏᴠᴇɴ, ɴᴜɴᴄᴀ ᴀᴠɪ́ᴀ ᴠɪsᴛᴏ ᴀ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ ᴘᴀʀᴇᴄɪᴅᴏ.. ᴇs ᴍᴜʏ ʟɪɴᴅᴏ. - ʟᴇ ᴘᴜᴇᴅᴏ ᴅᴀʀ ᴍɪ ɴᴜ́ᴍᴇʀᴏ ᴘᴏʀ ˢɪ ʟᴏ ʟʟᴇɢᴀ ᴀ ᴠᴇʀ?. - ᴄʟᴀʀᴏ. ᴘᴏʀ ᴅɪᴏs ᴘᴀʀᴋ ᴊɪᴍɪɴ.. ᴅᴏ́ɴᴅᴇ ᴇsᴛᴀ́s...