𝙷𝚊𝚠𝚔𝚜 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚞𝚖𝚋𝚎𝚛 𝚝𝚠𝚘 𝚙𝚛𝚘 𝚑𝚎𝚛𝚘.𝙷𝚎 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚓𝚘𝚋 𝚋𝚞𝚝 𝚗𝚘𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚑𝚘𝚠 𝚑𝚊𝚛𝚍 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚒𝚖 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚕𝚒𝚙 𝚒𝚗 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎.𝙷𝚒𝚜 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚊𝚐𝚎 𝚒𝚜 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 1-3𝚈𝚎𝚊𝚛𝚜.𝙷𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚍 𝚊 𝚌𝚊𝚛𝚎𝚐𝚒𝚟𝚎𝚛 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚘𝚗𝚎 .𝙷𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚎 𝚍𝚒𝚊𝚙𝚎𝚛𝚜 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚊 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕 𝚋𝚕𝚊𝚍𝚍𝚎𝚛.𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚜 𝚒𝚏 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚛𝚞𝚜𝚑 𝚍𝚊𝚋𝚒 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚒𝚝?
𝙾𝚗𝚎 𝚗𝚘𝚛𝚖𝚊𝚕 𝚍𝚊𝚢 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙷𝚊𝚠𝚔𝚜 𝚠𝚊𝚜 𝚙𝚊𝚝𝚛𝚘𝚕𝚕𝚘𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚠 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚛𝚞𝚜𝚑 𝚍𝚊𝚋𝚒.𝙱𝚞𝚝 𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚒𝚖.𝙳𝚊𝚋𝚒 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚜𝚎𝚎 𝙷𝚊𝚠𝚔𝚜 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚙𝚊𝚜𝚝 𝚑𝚒𝚖.𝙷𝚊𝚠𝚔𝚜 𝚠𝚊𝚜 𝚍𝚎𝚜𝚜𝚙𝚛𝚊𝚝𝚎 𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚎𝚍𝚎'𝚝 𝚝𝚘 𝚙𝚎𝚎 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚎 𝚔𝚎𝚎𝚙𝚝 𝚚𝚞𝚒𝚎𝚝.𝚃𝚑𝚎𝚗 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙳𝚊𝚋𝚒 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎𝚍 𝙷𝚊𝚠𝚔𝚜 𝚑𝚎 𝚏𝚕𝚒𝚗𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝙷𝚊𝚠𝚓𝚜 𝚜𝚌𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚑𝚒𝚖.𝚃𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍:"𝙷𝚎 𝚋𝚒𝚛𝚍𝚢!" 𝙷𝚊𝚠𝚔𝚜 𝚋𝚕𝚞𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚒𝚌𝚔𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚝𝚘 𝚗𝚘𝚛𝚖𝚊𝚕."𝙷𝚒 𝚍𝚊𝚋𝚒.!𝙷𝚊𝚠𝚔𝚜 𝚜𝚊𝚒𝚍. 𝙳𝚊𝚋𝚒 𝚐𝚊𝚟𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚊 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎.𝙷𝚊𝚠𝚔𝚜 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚚𝚞𝚒𝚛𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚚𝚞𝚒𝚎𝚝𝚕𝚢 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚊𝚛𝚍𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚑𝚘𝚕𝚍 𝚒𝚝 𝚒𝚗.𝙱𝚞𝚝 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚙𝚎𝚎 𝚒𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚍𝚒𝚊𝚙𝚎𝚛 𝚒𝚗𝚏𝚛𝚘𝚗𝚝 𝚘𝚏 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚛𝚞𝚜𝚑.𝙷𝚊𝚠𝚔𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚊𝚒𝚍:"𝙸 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚗𝚒𝚌𝚎 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚘𝚘𝚗 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗!" "𝙶𝚘𝚘𝚍𝚋𝚢𝚎 𝚋𝚒𝚛𝚍𝚢.!𝙳𝚊𝚋𝚒 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚋𝚊𝚌𝚔.𝙷𝚊𝚠𝚔𝚜 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚒𝚗𝚜𝚝𝚎𝚊𝚍 𝚘𝚏 𝚏𝚕𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚛𝚎𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚑𝚒𝚜 𝚍𝚒𝚊𝚙𝚎𝚛 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚊𝚢 𝚜𝚘 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍.𝙳𝚊𝚋𝚒 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚞𝚜𝚙𝚒𝚜𝚒𝚘𝚞𝚜 𝚜𝚘 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚋𝚎𝚑𝚒𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚊𝚙𝚙𝚊𝚛𝚝𝚖𝚎𝚗𝚝.𝙷𝚊𝚠𝚔𝚜 𝚘𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚕𝚢.𝚃𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚝 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚕𝚘𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚙𝚎𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖𝚜𝚎𝚕𝚏.𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚍𝚘𝚗𝚎 𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚌𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚎𝚖𝚋𝚊𝚛𝚊𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚗'𝚝 𝚑𝚘𝚕𝚍 𝚒𝚝 𝚒𝚗 𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚒𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚝𝚑𝚛𝚘𝚘𝚖.𝙷𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚖𝚞𝚏𝚏𝚎𝚕𝚎𝚍:"𝙸 𝚠𝚒𝚜𝚑 𝚒 𝚑𝚊𝚍 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚝𝚘 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚎!"𝚃𝚑𝚎𝚗 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚍𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚍𝚊𝚋𝚒 𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚒𝚗𝚍𝚘𝚠 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚌𝚑𝚊𝚗𝚐𝚎.𝚃𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚠 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚔𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚙𝚊𝚛𝚝 𝙷𝚊𝚠𝚔𝚜 𝚠𝚘𝚛𝚎 𝚊 𝚍𝚒𝚊𝚙𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚘𝚊𝚔𝚎𝚍.𝙷𝚎 𝚌𝚑𝚊𝚗𝚐𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚍𝚒𝚊𝚙𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎𝚝 𝚝𝚘 𝚙𝚒𝚌𝚔 𝚌𝚘𝚖𝚝𝚛𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚌𝚕𝚘𝚝𝚑𝚎𝚜.𝚆𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚍𝚘𝚗𝚎 𝚑𝚎 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚋𝚕𝚞𝚎 𝚋𝚘𝚡 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚒𝚝 .𝙳𝚊𝚋𝚒 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚒𝚗𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚜𝚒𝚙𝚙𝚢𝚌𝚞𝚙𝚜,𝚙𝚊𝚜𝚒𝚏𝚒𝚎𝚛𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜.𝙳𝚊𝚋𝚒 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚠𝚑𝚢 𝙷𝚊𝚠𝚔𝚜 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚌𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚝𝚛𝚊𝚗𝚐𝚎 𝚗𝚘𝚠.𝙷𝚎 𝚊𝚌𝚌𝚞𝚊𝚕𝚢 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚒𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚢 𝚌𝚞𝚝𝚎. 𝚃𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚍𝚎𝚜𝚒𝚍𝚎𝚝 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚔𝚗𝚘𝚌𝚔 𝚊𝚝 𝙷𝚊𝚠𝚔𝚜 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚎𝚜𝚜 𝚑𝚒𝚜 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖.𝙷𝚎 𝚔𝚗𝚘𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚒𝚝𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚊𝚠𝚔𝚜.
𝙷𝚊𝚠𝚔'𝚜 𝚙𝚘𝚠..
𝙸 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚔𝚗𝚘𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚖𝚢 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚒 𝚐𝚘𝚝 𝚜𝚌𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚜𝚘 𝚒 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚕𝚢 𝚌𝚑𝚊𝚗𝚐𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 .𝚆𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚘𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚠 𝚍𝚊𝚋𝚒 𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎.𝙳𝚊𝚋𝚒 𝚜𝚊𝚒𝚍:"𝙷𝚎 𝙷𝚊𝚠𝚔𝚜 𝚒 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚢𝚘𝚞!" 𝙷𝚊𝚠𝚔𝚜 𝚠𝚊𝚜 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙳𝚊𝚋𝚒 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍:"𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝙳𝚊𝚋𝚒 ?" "𝚆𝚎𝚕𝚕 ..𝚒 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚑𝚞𝚐𝚎 𝚌𝚛𝚞𝚜𝚑 𝚘𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚒 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚊𝚜𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚘𝚢𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍?"𝙳𝚊𝚋𝚒 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚋𝚕𝚞𝚜𝚑𝚒𝚗𝚐.𝙷𝚊𝚠𝚔𝚜 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚘 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚜𝚘 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍:"𝚈𝚎𝚜 𝚘𝚏 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎 𝚒 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚒𝚝!"𝚃𝚑𝚎𝚗 𝙳𝚊𝚋𝚒 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍:" 𝙲𝚊𝚗 𝚒 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚒𝚗?" 𝙵𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚎𝚍.𝙳𝚊𝚋𝚒 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚝 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚌𝚑.𝚃𝚑𝚎𝚗 𝙷𝚊𝚠𝚔𝚜 𝚗𝚎𝚎𝚍𝚎𝚝 𝚝𝚘 𝚙𝚎𝚎 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 𝚜𝚘 𝚑𝚎 𝚎𝚡𝚌𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚋𝚞𝚝 𝙳𝚊𝚋𝚒 𝚜𝚊𝚒𝚍:"𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚊𝚛 𝚊 𝚍𝚒𝚊𝚙𝚎𝚛 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚖𝚎."𝙷𝚊𝚠𝚔𝚜 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚌𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙳𝚊𝚋𝚒 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚜𝚘 𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚌𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐."𝙷𝚎𝚢 𝚒𝚝'𝚜 𝚘𝚔𝚊𝚢 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚒𝚛𝚍𝚢.!" 𝙳𝚊𝚋𝚒 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚒𝚗 𝚊 𝚌𝚊𝚕𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎."𝚂𝚘 𝚑𝚊𝚠𝚔𝚜 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚒𝚗 𝙳𝚊𝚋𝚒'𝚜 𝚎𝚖𝚋𝚛𝚊𝚜𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚞𝚍𝚍𝚎𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙷𝚊𝚠𝚔𝚜 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚌𝚘𝚞𝚌𝚑 .𝚃𝚑𝚎𝚗 𝙷𝚊𝚠𝚔𝚜 𝚗𝚎𝚎𝚍𝚎'𝚝 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚢 𝚋𝚊𝚍.𝙳𝚊𝚋𝚒 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎𝚍 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚢 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔 𝚜𝚘 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍:"𝙲𝚘𝚖𝚎 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚋𝚒𝚛𝚍𝚢 𝚒 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚑𝚎𝚕𝚙 𝚢𝚘𝚞."𝙷𝚊𝚠𝚔𝚜 𝚑𝚊𝚍 𝚗𝚘 𝚌𝚑𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚜𝚘 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚗'𝚝 𝚑𝚘𝚕𝚍 𝚒𝚝 𝚒𝚗 𝚜𝚘 𝚑𝚎 𝚠𝚎𝚝 𝚑𝚒𝚖𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚘𝚗 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎.𝙳𝚊𝚋𝚒 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑𝚎𝚍 𝙷𝚊𝚠𝚔𝚜 𝚌𝚛𝚘𝚝𝚌𝚑 𝚙𝚊𝚛𝚝 𝚐𝚛𝚘𝚟𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚒𝚐𝚐𝚎𝚛.𝚆𝚑𝚎𝚗 𝙷𝚊𝚠𝚔𝚜 𝚠𝚊𝚜 𝚍𝚘𝚗𝚎 𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚒𝚜𝚎𝚍 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚗𝚎 𝚜𝚘 𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚌𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚜𝚘 𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎."𝙲𝚘𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚍𝚊𝚍𝚍𝚢 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚋𝚊𝚋𝚢𝚋𝚘𝚢."𝙳𝚊𝚋𝚒 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚒𝚗 𝚊 𝚌𝚊𝚕𝚎𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎.𝙷𝚊𝚠𝚔𝚜 𝚛𝚊𝚗 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖 𝚌𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐."𝙸𝚝'𝚜 𝚘𝚔𝚊𝚢 𝚍𝚊𝚍𝚍𝚢 𝚒𝚜 𝚙𝚛𝚘𝚞𝚍 𝚘𝚏 𝚑𝚒𝚜 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚋𝚘𝚢."𝙳𝚊𝚋𝚒 𝚜𝚊𝚒𝚍 ."𝚁𝚠𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢?"𝙷𝚊𝚠𝚔𝚜 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚌𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐."𝚈𝚎𝚜 𝚋𝚊𝚋𝚢 𝚋𝚘𝚢 𝚠𝚑𝚢 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝙳𝚊𝚍𝚍𝚢 𝚋𝚎 𝚖𝚊𝚍 𝚊𝚝 𝚜𝚞𝚌𝚑 𝚊 𝚌𝚞𝚝𝚎 𝚋𝚘𝚢?"𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚕𝚎𝚍.𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚒𝚜𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚕𝚊𝚝𝚎 𝚜𝚘 𝙷𝚊𝚠𝚔𝚜 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚓𝚊𝚠𝚗𝚒𝚗𝚐.𝙳𝚊𝚋𝚒'𝚜 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝 𝚖𝚎𝚕𝚕𝚝𝚎𝚍 𝚘𝚏 𝚌𝚞𝚝𝚎𝚗𝚎𝚜𝚜."𝙸𝚜 𝚖𝚢 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚋𝚘𝚢 𝚜𝚕𝚎𝚙𝚙𝚢 , 𝚕𝚎𝚝𝚜 𝚐𝚘 𝚝𝚘 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙."𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚌𝚊𝚕𝚖𝚕𝚢.𝚂𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚜𝚗𝚞𝚐𝚐𝚎𝚕𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚒𝚗 𝚋𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚎𝚕𝚕 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙.
𝒯𝒽ℯ ℰ𝓃𝒹
ℐ 𝒽ℴ𝓅ℯ 𝓎ℴ𝓊 ℯ𝓃𝒿ℴ𝓎ℯ𝒹 𝓉𝒽𝒾𝓈 𝓈𝓉ℴ𝓇𝓎❤️
YOU ARE READING
BNHA Little Space Oneshote
FanfictionThis book is about little space.Write your sugettions in the coments.(Ships,Characters)