Little Space Bakugou🧡💥

476 8 0
                                    

𝙸𝚗𝚏𝚘𝚛𝚖𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗:
𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 (𝙲𝚊𝚛𝚎𝚐𝚒𝚟𝚎𝚛)
𝙱𝚊𝚔𝚞𝚐𝚘𝚞(𝙻𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎)

𝙾𝚗𝚎 𝚍𝚊𝚢 𝙱𝚊𝚔𝚞𝚐𝚘𝚞 𝚛𝚞𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚍𝚘𝚛𝚖𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚒𝚗 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚝𝚛𝚎𝚜𝚜𝚏𝚞𝚕 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚒𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚒𝚗 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚊 𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚊𝚐𝚘.𝚆𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚐𝚘𝚝 𝚒𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚑𝚎 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚋𝚞𝚝 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚕𝚘𝚌𝚔 𝚒𝚝.𝙷𝚎 𝚌𝚑𝚊𝚗𝚐𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚒𝚗 𝚊 𝚘𝚞𝚗𝚜𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚊 𝚙𝚒𝚗𝚔 𝚍𝚒𝚊𝚙𝚎𝚛.𝚃𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚐𝚘𝚝 𝚑𝚒𝚖𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚊 𝚙𝚊𝚌𝚒𝚏𝚒𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚎𝚊𝚛𝚢 (𝚝𝚎𝚍𝚍𝚢 𝚋𝚎𝚊𝚛).𝚃𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚌𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚑𝚘𝚠 𝚜𝚝𝚛𝚎𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚝 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚕𝚘𝚘𝚛.𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝙱𝚊𝚔𝚞𝚐𝚘𝚞'𝚜 𝚍𝚘𝚘𝚛𝚖 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚑𝚎 𝚏𝚘𝚛𝚐𝚘𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚒𝚗 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜.𝙷𝚎 𝚔𝚗𝚘𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚋𝚞𝚝 𝚗𝚘𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚊𝚗𝚜𝚠𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚚𝚞𝚒𝚎𝚝 𝚌𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐.𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍:"𝙱𝚊𝚔𝚞𝚐𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚒 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚒𝚗𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎?" 𝙷𝚎 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚐𝚎𝚝 𝚊 𝚛𝚎𝚜𝚙𝚘𝚗𝚜 𝚜𝚘 𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚒𝚗𝚜𝚒𝚍𝚎.𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚠 𝙱𝚊𝚔𝚞𝚐𝚘𝚞 𝚌𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚊 𝚘𝚞𝚗𝚜𝚢 𝚠𝚑𝚒𝚝 𝚊 𝚙𝚊𝚌𝚒𝚏𝚒𝚎𝚛 𝚒𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚖𝚘𝚞𝚝𝚑.𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎.𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍:"𝙸𝚝'𝚜 𝚘𝚔𝚊𝚢 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎, 𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚖𝚎 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚜 𝚠𝚛𝚘𝚗𝚐?" "𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚘 𝚜𝚝𝚠𝚎𝚜𝚜𝚏𝚞𝚕 𝚝𝚘𝚍𝚊𝚢 𝚒 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚠𝚊𝚝 𝚝𝚘 𝚍𝚠𝚘!"𝙱𝚊𝚔𝚞𝚐𝚘𝚞 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚌𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐."𝙷𝚎𝚢 𝚒𝚝'𝚜 𝚘𝚔𝚊𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚒 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚙𝚛𝚘𝚖𝚒𝚜𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞."𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚌𝚊𝚕𝚖𝚕𝚢.𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝙱𝚊𝚔𝚞𝚐𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚊𝚟𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚊 𝚑𝚞𝚐. 𝚆𝚑𝚎𝚗 𝙱𝚊𝚔𝚞𝚐𝚘𝚞 𝚜𝚝𝚘𝚙𝚎𝚍 𝚌𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎 𝚐𝚘𝚝 𝚍𝚎𝚜𝚜𝚙𝚛𝚊𝚝𝚎 𝚝𝚘 𝚙𝚎𝚎 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚙𝚎𝚎 𝚒𝚗𝚏𝚛𝚘𝚗𝚝 𝚘𝚏 𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊.𝙱𝚞𝚝 𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚗'𝚝 𝚑𝚘𝚕𝚍 𝚒𝚝 𝚜𝚘 𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚜𝚘 𝚑𝚎 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚘𝚏𝚏 𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊'𝚜 𝚕𝚊𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚝 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖.𝚃𝚑𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚎𝚎 𝚐𝚞𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚑𝚒𝚖 𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚑𝚘𝚕𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗.𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑𝚎𝚍 𝙱𝚊𝚔𝚞𝚐𝚘𝚞'𝚜 𝚙𝚊𝚗𝚝𝚜 𝚐𝚛𝚘𝚠 𝚋𝚒𝚐𝚐𝚎𝚛 𝚞𝚗𝚝𝚒𝚕 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚍𝚘𝚗𝚎 𝚙𝚎𝚎𝚒𝚗𝚐.𝚆𝚑𝚎𝚗 𝙱𝚊𝚔𝚞𝚐𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚜 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚒𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚠𝚎𝚝𝚝 𝚑𝚒𝚖𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚌𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚞𝚝 𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚌𝚊𝚕𝚖𝚕𝚢:"𝙱𝚞𝚍𝚍𝚢 𝚢𝚘𝚞 𝚙𝚎𝚎𝚍 𝚚𝚞𝚒𝚝 𝚊 𝚕𝚘𝚝 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚘𝚗 𝚕𝚎𝚝𝚜 𝚐𝚘 𝚌𝚑𝚊𝚗𝚐𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚒𝚗 𝚊 𝚗𝚎𝚠 𝚍𝚒𝚊𝚙𝚎𝚛 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚋𝚎 𝚎𝚖𝚋𝚊𝚛𝚊𝚜𝚜𝚎𝚍."𝙱𝚊𝚔𝚞𝚐𝚘𝚞 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚂𝚎𝚗𝚜𝚎𝚒 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚐𝚘𝚝 𝚊 𝚙𝚛𝚘𝚋𝚕𝚎𝚖 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚊𝚝.𝚂𝚘 𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚊 𝚗𝚎𝚠 𝚍𝚒𝚊𝚙𝚎𝚛 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚊 𝚍𝚛𝚊𝚠𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚑𝚊𝚗𝚐𝚎𝚍 𝙱𝚊𝚔𝚞𝚐𝚘𝚞.𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝙱𝚊𝚔𝚞𝚐𝚘𝚞:"𝙷𝚘𝚠 𝚘𝚕𝚍 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚞𝚍𝚍𝚢?"𝙱𝚊𝚔𝚞𝚐𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚜𝚠𝚎𝚛𝚍:"𝙸 𝚊𝚖 𝚝𝚠𝚘 𝚒 𝚊𝚖 𝚊 𝚋𝚒𝚐 𝚋𝚘𝚢!""𝚈𝚎𝚜,𝚊 𝚋𝚒𝚐 𝚜𝚝𝚛𝚘𝚗𝚐 𝚋𝚘𝚢!"𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚒𝚗𝚐.𝚃𝚑𝚎𝚗 𝙱𝚊𝚔𝚞𝚐𝚘𝚞 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚌𝚘𝚕𝚘𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚘𝚕𝚘𝚛𝚒𝚗𝚐𝚋𝚘𝚘𝚔.𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 𝚜𝚊𝚠 𝚊 𝚗𝚘𝚝𝚎 𝚘𝚏 𝚊 𝚍𝚘𝚌𝚝𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚊𝚒𝚍:"𝙺𝚊𝚝𝚜𝚞𝚔𝚒 𝙱𝚊𝚔𝚞𝚐𝚘𝚞 𝚜𝚞𝚏𝚏𝚎𝚛𝚜 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝙿𝚃𝚂𝙳 𝚊𝚗𝚍 𝙰𝚗𝚡𝚒𝚎𝚝𝚢."𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚞𝚙𝚜𝚎𝚝 𝙱𝚊𝚔𝚞𝚐𝚘𝚞. 𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚠𝚘 𝚑𝚙𝚞𝚛𝚜 𝚘𝚏 𝚌𝚘𝚕𝚘𝚛𝚒𝚗𝚐 𝙱𝚊𝚔𝚞𝚐𝚘𝚞 𝚜𝚕𝚒𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚂𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚗𝚘𝚛𝚖𝚊𝚕 𝚜𝚎𝚕𝚏.𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚠 𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚎𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐.𝚂𝚘 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚋𝚕𝚞𝚜𝚑𝚒𝚗𝚐:"𝚃𝚑𝚊𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚂𝚎𝚗𝚜𝚎𝚒 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚊𝚔𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚖𝚎." "𝙽𝚘 𝚙𝚛𝚘𝚋𝚕𝚎𝚖 𝚙𝚛𝚘𝚋𝚕𝚎𝚖 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍."𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚒𝚗𝚐."𝚃𝚎𝚕𝚕 𝚖𝚎 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 𝚒 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚑𝚎𝚕𝚙 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚒𝚝."𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚠𝚘𝚛𝚛𝚒𝚎𝚍."𝙸 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚂𝚎𝚗𝚜𝚎𝚒 𝚝𝚑𝚊𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞!"𝙱𝚊𝚔𝚞𝚐𝚘𝚞 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚗𝚔𝚏𝚞𝚕.𝚃𝚑𝚎𝚗 𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍:"𝚂𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚐𝚘𝚘𝚍 ,𝚌𝚊𝚕𝚕 𝚖𝚎 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚛𝚘𝚋𝚕𝚎 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚛 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝𝚖𝚊𝚛𝚎.""𝙸 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚂𝚎𝚗𝚜𝚎𝚒."𝙱𝚊𝚔𝚞𝚐𝚘𝚞 𝚜𝚊𝚒𝚍.𝚃𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚋𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙.𝙰𝚝 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚎 𝙰𝚖 𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚔𝚎 𝚞𝚙 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚊 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝𝚖𝚊𝚛𝚎.𝙷𝚎 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚎𝚍 𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊.𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚎𝚗 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚝𝚎𝚜 𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚌𝚊𝚕𝚖𝚎𝚒𝚗𝚐 𝙱𝚊𝚔𝚞𝚐𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚠𝚗.𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝙱𝚊𝚔𝚞𝚐𝚘𝚞'𝚜 𝚙𝚊𝚌𝚒𝚏𝚒𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚒𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚖𝚘𝚞𝚝𝚑.𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝙱𝚊𝚔𝚞𝚐𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚜 𝚏𝚊𝚜𝚝 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝙰𝚒𝚣𝚊𝚠𝚊 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚜𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚠𝚎𝚕𝚕.
𝕋ℍ𝔼  𝔼ℕ𝔻

BNHA Little Space OneshoteWhere stories live. Discover now