İlk Issırış

204 11 0
                                    

''Merhaba ben Mary , malibuda yaşıyorum of günlük seni ilk defa yazıyorumama yazmam gereken çok önemli bişey var off aman tanrım çok yakışıklı biliyomusun beni bu akşam evindeki partiye davet etti inanamıyorum o en havalı çocuk kendini havalı olduğunu bilen tiplerden kaçıramam hazırlanmam gerek'' diyerek başlamıştı günlüğüne mary ama herşey beklediği gibi olmadı o gece mary hazırlandı çok şık oldu ama henüz herşeyi bilmiyordu...

Mary tüm işlerini bitirip kendisini almaya gelen şık bir arabaya bindi :

Mary: '' Tony beni almaya gelmen çok hoş teşekkürler ''

Tony: '' Önemli değil prenses .Bu akşamki ain.. ay pardon partiye hazırmısın ''

Mary: ''Elbette!''

Mary o akşam o partiye gitti ve vardığında birsürü vampirle karşılaştı ama onların vampir olduğunu bilmiyordu.Mary ordaki tek fani değildi tam 5 tane fani vardı ama Mary bunun sadece bir parti olduğunu sanıyordu diğerleri ise bir ain olduğunu biliyordu.Parti salonun ortasında kocaman antik yunan çizimiyle bir yıldız duruyordu vampirlerin ölümsüzlüklerini tazelemesi için beş faninin yıldızın köşelerinde durup '' No mas yo kenta '' demeleri gerekiyordu bu sayede çaylak bir vampir olacaklardı hemde acısız ama ruhları yok olacaktı ne duygu nede his hiçbiri olmayacaktı ....

Bir Vampirin GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin