ARKADAŞLAR ILK OLARAK SIZDEN BU ZAMANA KADAR BAZI SAÇMA YAZIKARIM IÇIN OZUR DILER VE ARTIK DAHA UZUN YAZILAR YAZACAGIMI SOYLEMEK ISTERIM .OYS HEPINIZI COK SEVIYORUM CANLARIM
Mary kaçmış olsada bir parçası eksik hissediyordu. Daha önce bu şekilde hiç hissetmemişti.Bir tarafları yoktu özellikle sol tarafı.Neden böyle hissediyordu?Neden? Evet! Şimdi anlamıştı Smith. ..O yoktu yanında birden dengesini kaybedip düştü o sırada arkasında duran porselen efsane vazosuna çarptı. Kırıldı! Ama mantıksız olan şey ise o anda Smith ağır bir darbe yemişti.Mary ayağa kalktı ve kırılan vazo parçalarını toplayıp cebine koydu.Smith yüzünden olduğunu düşünmek ona saçma geliyordu. Ama saçma değildi! Nekadar inanmak istemesede Smith' e birşey olacak diye ici içini yiyordu.
Smith ise o sırada zindanlarda dövülüyor,tehtit ediliyordu.Ancak Marynin ii ve güvende olduğunu bilmek onu rahatlatiyordu bir nebzede olsa.
Her neyse konumuza dönelim, Mary topladigi parçaları kuytu köşede parçaları birleştirmeye çalışıyordu.
Smith ise zindanda beklerken birisi geldi karanlık olduğu için yüzü görünmüyordu. Biraz daha yaklaşınca:
"Selam ÇAYLAK"
Smith: "Sen! Seni o***p* "
Jake: "Hayır hayır hayır. Bu senin için iyi olmaz" dedi ve sinsice güldü.
Smith: "Dersem ne olacak senden korkmuyorum! " dedi ve Jake'den sıkı bir yumruk yedikten sonra:
Smith: "Ben bir vampirım dostum yapma benim canımı acitan tek şey..."
Jake: " Ne hadi soylesene. Korkuyormusun? Korkuyormusun ÇAYLAK ? Hadi hadisene! "
dedikten sonra Smith' ten iyibir yumruk yedi. Sonra:
Smith: "Ben vampirim ama sen, sen olamadin bu yüzden beni kıskandın!Hep benim yerimde gözün vardı Maria, Başkanlık ve o Yüksek makam bunlar sana fazla şeb sadece bir KORKAKSIN sadece KORKAK ! " dedi ve ardından kapı açıldı. Smith Jake'i içerde bırakarak dışarı çıktı artık kimseden korkusu yoktu.Jake ise Smith' ten sıkı bir darbe yemişti.
Smith Mary' i bulmaya gitti ama nerdeydi? Mary taşı almış ve vazoyu da yanına almıştı bunlar neydi?
Mary aynı şekilde vazoyu birlestirmisti. Ama vazoda iki insan ve etrafında eski dilde yazılar vardı. Işin tuhaf yanı insanlardan biri Ona diğeri ise Smith' e benziyordu ve bu vazo kırılmıştı. Bu ne olabilirdi?
HIKAYE AÇISINDAN GÖRÜŞLERINIZI ESIRGMEYIN ONA GORE HAREKET EDELIM .SIZI SEVIYORUM <3