Not : Bu bölüm naruto hikayeye dahil olduğu için sevdiğim bir NaruSaku videosu bırakmak istedim ve artı olarak İtazura na kiss animesini dizisini bilmiyorsanız her bölüm olmasa da arada animeyle dizi uyarlamaları ile ilgili videolar koyayım mı İlk bölüm gibi
Şimdiki zaman
Son derse girmeden önce teneffüs zili çalmıştı. Kızlarla birlikte yorgunluktan kafamızı kaldıramıyorduk. Gerçi sınıfın hepsinin uyuduğuna yemin edebilirdim. F sınıfı olarak sınav ortalamamız çok düşüktü ve hocalarda bizden artık umudu kestiği için ne yaptığımızla ilgilenmiyorlardı. Bu durum beni üzüyordu çünkü her sınav haftası imkânsız olduğunu bilsem de deli gibi çalışıyordum. Çalışma sonucunda neye çalıştığımı unutmam dışında bir sıkıntı yoktu. Başarısız olacağımı bilsem de inatla çalışma nedenim belki bir umut sasuke ile aynı sınıfta olmak istiyordum. Şu an ki sınıfımı da seviyordum ama sınıfta Sasuke'nın nasıl göründüğünü çok merak ediyordum. Bazen hayal ediyordum onunla aynı sınıfta olduğumu derste sürekli onu izlediğimi onunla aynı sınıfta olan kızları çok kıskanıyordum. Ne olurdu sanki ben de zeki doğsaydım. Düşününce sınav zamanı yaklaşıyordu. Yine sıkı çalışmam gereken bir sürece girecektim. Şanslıyım ki yarın abimin oldukça ucuza getirterek satın aldığı eve yeni eve taşınacaktık.
Bugün ino da kalacağım için içim rahattı ama yarın erkenden gidip abime yardım etmeliydim.
Düşüncelerimden beni sıyıran şey İnonun koluma hayvan gibi yumruk atması değildi tabi ki. Hayvan koluma nasıl geçirmişti acıdığı için kaşlarımı çatıp İnoya baktım.
"Kolumun ırzına geçmeye ne meraklısın sen"
İno kulağımın dibinde cırlamıştı.
"Senin adın sakura değil mi? Yarım saattir sakura diye anırıyoruz hayal dünyandan çıkarsan eğer son derse girmeden kantine gidelim canım sıkıldı sınıftaki bu hayvanları görmekten" Gözümü devirip ayağa kalktım kapıda bizi bekleyen uykulu tentene baktım. Gerçekten dersler onun için uyuma saati gibiydi. Ona bu konuda imreniyordum. Ben düşünmekten uyuyamıyorum genelde o çok kolay uyuyordu. Üçümüz birden kantine inmiştik köşedeki masaya oturduğumuzda uykulu sesle tenten konuştu.
Tenten: "Gerçekten okula kafam kaldırmıyor artık"
Şaşkınca ona baktım.
"Ders boyunca kafanı kaldırmıyorsun ki zaten ne zaman baksam uyuyorsun olan bize oluyor."
Tenten dudaklarını büzdü. " Öyle deme uyurken gördüğüm rüyaları size hd izletebilsem bir daha okula gelmek istemezsiniz kabus yuvası gibi"
İno omuz silkip konuştu. "Sınav haftasına az kaldı sınavlar bitince 1 hafta tatile gireceğiz sık dişini"
Tenten masaya kafasını koyup sitem etti. "Ah gerçekten burada harcandığıma inanmıyorum. Matematik çalışmak istemiyorum gece gündüz demeden çizim yapmak istiyorum."
İno omuzlarını düşürdü ve yüzü asıldı. "Babam da sürekli sınavlar konusunda baskı yapıyor neymiş sürekli F sınıfındaymışım. Müdür arkadaşına rezil oluyormuş. Ben bir kere moda okumak istiyorum babam inatla onun gibi bir avukat olmamı istiyor bu durum benim sinirlerimi bozuyor."
İno çocukluğumuzdan beri moda okumak istediğini söylerdi. İnonun babası başta ciddiye almazdı çocukluk hayali derdi. İş ciddiye binince İnoya baskısı arttı. Bu durumun ne kadar can sıkıcı olduğunu hayal edebiliyorum. Elimi İnonun elinin üstüne koyup tebessüm ettim. "Hayallerin konusunda seni destekliyorum eğer baban karşı çıkmaya devam ederse onunla kavga etmekten çekinmem." İno söylediğimle gülümsemişti onun gülümsemesini seviyordum. "Ama bugün sizin evde mektubu yazdıktan sonra ders çalışsak çok güzel olurdu benim de hala hedefim bir kerelik ismimi listeye yazdırmak böylelikle sasukenin de dikkatini çekerim." Tenten kafasını kaldırıp esnedi ve bana baktı. "Hala o listeye girmek mi istiyorsun." Emin bir şekilde kafamı salladım. Girmek zorundaydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtazurana Kiss 💌 Sasusaku
FanfictionMeşhur İtazurana kiss animesinin Sasusaku çiftine uyacağını düşündüğüm için kendim onlara uyarlamak istedim umarım seversiniz! 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸