Not : İtazurana kiss animesini bilmeyenler için animeyle ilgili küçük bir Amv bıraktım.Her kız sevdiği erkek ile evlenmek ister
Her zaman gördüklerimde ki gibi ;
- "Sen Uchiha Sasuke, Haruna Sakura'yı hastalıkta ve sağlıkta, sonsuza kadar karın olarak kabul ediyor musun?"
Sasuke : "Ediyorum. Sakura ?"
Büyüleyici bakışlarını gözlerimde sabitleyip bana seslendi.
Sakura : "S-sasuke kun"
Sasuke : "Seni seviyorum"
Gözlerim dolduğunda gözlerimi kapattım. O iki kelimeyi kalbimde hissetmiştim. Yanıtsız bırakmak istemediğim için kendimden emin bir şekilde gözlerimi açtım tebessüm ederek yanıtladım.Sakura :" Ben de seni seviyorum Sasuke-kun.
Ve bu sihirli iki kelimeden sonra bir birimizi öpüyoruz ne kadar harika değil mi İno?"İno: "Karşılıksız aşk peşinde bu kadar kendini kaybetmenin harika olduğunu düşündüğünden beri seni ciddiye almayı bıraktım. İşim gücüm var senin saçma fantazi dünyanı dinlemek istemiyorum."
Sakura kaşlarını çattı en yakın arkadaşının bu derece ümitsiz olması hiç yardımcı olmuyordu.
Ne yani 3 sene boyunca aynı kişiyi umutsuzca sevdiysem ne olmuş?
yıllarda geçse seveceğim sevmek isteyeceğim tek kişiydi o.Ellerini göğüsünde birleştirdi ve gözlerini İnoda gezdirip şeytani sırıtışın yüzünde belirmesine izin verdi.
Sakura : "Bana diyene de bak" Arkadaşının önünde ki tuvaline bakıyordu sakura. İno ne kadar red etmeye devam etsede üst sınıflardan Sai sempaiyi seviyordu.
Sai sempai sanat sınıfının en yetenekli öğrencisiydi ve ayrıca bizim üst sınıfımızdaydı. Onlar bu sene mezun olacağı için dersleri boş geçiyordu. İnodan öğrendiğime göre de sai tipik bir üniversiteye gitmek yerine sanat okumaya devam etmek istiyordu.
Bu yüzden sürekli sanat sınıfındaydı ve resim klübünün lideriydi.
Biz de İno için bu klübe katıldık.İno'ya normalde resim galerisine gidelim deseniz verdiğimiz paraya yazık onun yerine alışverişe gidelim kendimize yatırım yapalım diyecek bir insanken şuan karşımda ressam aurasıyla kasım kasım kasılarak sempaiyi çizmeye çalışıyor. İno sessizliğimden şüphelinecek olmuş olmalı ki kaşlarını çatıp kafasını bana çevirdi.
İno: "O aklından ne geçiyor bilmiyorum ama sakın aklımda ki şeyi yapacağını söyleme." Sakura omzunu silkti amacına ulaşa bilmek için İnodan yardım almalıydı ama ino asla yardım etmezdi.
Benim sasukeye aşık olmamı sevmiyordu çevremiz de sevilecek o kadar insan varken neden Sasuke diye inat ettiğimi anlamıyormuş hanımefendi. İnonun aklını çekmek için son silahımı oynamam gerekiyordu.Sakura : " Sai sem-" Tam sempaiye seslenicektim ki İno bir çırpıda resmini ters çevirdi ve benim kolumdan tutup resim sınıfından çıkardı arka bahçeye çıkan kapı tam karşımızda olduğu için beni bahçeye atar gibi çıkardı hemen yanımda derin nefes alarak kaşlarını çattı.
İno : "Sen kafayı mı yedin? Ama ben malımı biliyorum ki önce davrandım. Sai sempaiyi yanımıza çağırma bahanesi ile resmimi gösterecektin değil mi?"
Sakura gülümsemesini silip düşünür gibi yaptı "Aslında amacım tam bu değildi." İnonun elinden tuttum yanımızda ki banka oturttum. Ben de yanına oturdum. Derin nefes alarak konuşmaya başladım. "İno bu yapacağım seni sinirlendircek ama ben sana bir konuda ihtiyacım var." konuşmaya devam ettirecekken yanımıza koştura koştura gelen TenTen ile kocaman gülümsedim.
Ve ayağa kalktım ben de ona koşup sıkı sıkı sarıldım. Bir süredir hastayım bahanesi ile okula gelmiyordu.
Tenten de benim en yakın arkadaşımdı biz hep böyle üçlü takılırdık çocukluğumuzdan beri birlikteyiz kardeşim gibiydi ikiside.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İtazurana Kiss 💌 Sasusaku
Fiksi PenggemarMeşhur İtazurana kiss animesinin Sasusaku çiftine uyacağını düşündüğüm için kendim onlara uyarlamak istedim umarım seversiniz! 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸