1.Bizim Temel karakolda başkomiserdir. Bir gün bir kadın gelir:
- Komiser bey komiser bey! Kocama tavuklu bezelye yapacaktım ... Ben onu haşlayana kadar kocamı markete bezelye almaya gönderdim. Gidiş o gidiş gelmedi... Ben ne yapacağım?
Komiser Temel kadına hiç bakmadan:
- En iyisi siz o tavuğu kızartma yapın.2.Temel bir gün vesikalık çekilecekmiş. Karşısına Cafer çıkmış ne bu telaş demiş, Temel de 6 tane acele vesikalık çekilmem lazım demiş. Cafer bundan kolay ne var demiş. Vesikalık belden yukarı çekilir demiş. Sen bir çukur aç ben geliyorum demiş.
Cafer geldiğinde ne görsün Temel 6 tane çukur kazmış.
Oğlum niye 6 çukur kazdın demiş.
Temel de 6 tane çekileceğim de ondan demiş.
-Cafer: Bunun için 6 çukur kazmana gerek yoktu ben zaten 6 tane fotoğraf makinesi getirdim demiş.3.Temel turistleri Karadenizin dağlarında gezdiriyor. Turistin biri:
-Bizim orda dağa "Hans" diye bağırırsan dağdan on sefer "Hans... Hans ... Hans..." gelir.
Temel:
-O da birşey mi, bak şimdi. "Temeeeeeelllll..."
Dağdan ses geliyor:
- Hangisi... hangisi... hangisi.... hangisi...4.İki farklı hava yolu yetkilisi uluslararası bir sempozyumda deneyimlerini paylaşırlar. Çay Hava Yolları yetkilisi, Fındık Hava Yolları yetkilisine;
- "Rize çıkışlı seferlerde yolcuya kısa film gösterisi sunmaya başlamıştık, bir kaç gün içerisinde vazgeçtik!"
- "Niçin?"
- "İlk film sonrası ekranda "Son" yazısı çıkar çıkmaz yolcular ayağa kalkarak uçaktan çıkmaya çalışıyordu da ondan!"
5.Temel ile Dursun evlerinin bahçelerinde otururken bir tane, bir tane daha derken 21 tane top atılır.Temel dayanamaz,sinirlenir.
-Bugün komşu devlet başkanı geldi. Onun için top atılıyor, der Dursun.
Temel sinirli sinirli başını sallar:
-Şu işe bak! Bizim zamanımızda tek atışta vururlardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLGİNÇ BİLGİLER VE KOMİK ŞEYLER
Historia CortaYeni bilgi öğrenmeyi seven biri misiniz ? O zaman daha ne bekliyorsun, haydi bu kitabı okuyalım :) LÜTFEN VOTELEMEYİ VE YORUMLAMAYI UNUTMAYINIZ ! LÜTFEN KİABIMI PAYLAŞABİLİR MİSİNİZ KİTABIM PEK GELİŞEM...