Genç adam okuldan çıkarken oldukça heyecanlıydı ama bunu dışarı vurmama konusunda bir hayli yetenekliydi de. Yeğenini görme arzusuyla yanıp tutuşan genç, hızlı adımlarla eve doğru ilerledi. Taktığı siyah maskenin altından kulağındaki kulaklıkta çalan şarkıya eşlik ediyor ve kendince dans ediyordu. Dışarıdan gören yürüdüğünü düşünürdü ama olay daha eğlenceliydi.
Eve vardığında annesi onu fark edip hızlıca yanına geldi ve eline birkaç parça kıyafet sıkıştırıp odasına yolladı. Acele ediyorlardı çünkü kızını ve torununu özleyen bir anneye sahiplerdi. Annesinin sıkıştırdığı kıyafetleri gençlerinin beğenmediği bazılarını değiştirdikten sonra aynadan kontrol etti ve odasından çıktı. Ailesi nerede diye etrafa bakan genç ilk önce kapıda ayakkabısını giymekte olan babasını sonrasında kaplarla birlikte mutfaktan çıkan annesini gördü. Aceleyle annesi kapıya gelince çıkmak üzere oldukları anlayıp kapıya yöneldi.
Annesinin ısrarı üzerine ön koltuğa binip kemerini taktı. Genç adam arabaya binince hep arka koltukta oturduğu için ön koltuk bir hayli germişti onu. Genç adam hırkasının cebinden telefonunu çıkarıp sosyal medya hesabına girdi. Son attığı fotoğrafın yorum yerine basıp gözüne kestirdiklerini okumaya başladı. Sosyal medya Listeleri sevmese de arkadaşlarının ısrarı üzerine açmıştı ve kısa zamanda fazla takipçiye ulaşmıştı. Arama gezinirken babasının uyarısı ile telefonu kapattı ve camdan etrafı izlemeye başladı. Tenha sokaktan döndükten sonra karşılarına karanlık ve engebeli bir yol çıkmıştı. Araba hem hızlandığı hem sallandığı için genç oturduğu koltuğun yanlarından sıkmaya başladı. Zaten ön de oturduğu için endişeliydi bu durumdan sonra endişesi artmıştı.
" Baba biraz yavaşlar mısın? " Diye babasına uyarı verdi genç. Babası onu onayladıktan sonra biraz yavaşlamıştı. Genç eğilip telefonunu alıp kalkacaktıki korna bağırma ve tekerleğin kaygan yolda kaymasının sesi ile gencin kulaklarının çınlamasına henüz gitti. Dik üzerlerinde doğru gelen kamyonu fark etmesiyle babasının kontrolünde olan kendi tarafındaki boş bahçeye kırmaya yeltendi fakat geç kalmıştı. Üzerlerine doğru gelen kamyon ve farlarından çıkan göz alıcı parlak bir ışık ile beraber arabaya çarpmıştı. Gencin en son gördüğü şey dikiz aynasında asılı olan aile fotoğrafı ve onu uzun ve önemli bir uykuya sokacak karanlık.
Onun karanlık hiçbir beyaz nokta bile yok. Azcık ilerledi. Gencin birden gözleri kapandı ve açtığında heryeri açık görebiliyordu. Arkasından ses gelmesiyle aniden arkasına döndü. Gör şeydiği ile yüzünü buruşturdu. Adamın önünde vardı ve onun boynundaki kanı emiyordu. Genç tiksinmişti. Adam kanı emmeyi bıraktığında önündeki yere düştü ve kanın kırmızı akması gerekiyorken siyah akıp yere resim çiziyordu. Genç öylece yerdeki kişiye bakıyordu. Yavaşça yok oluyordu. Genç adam gözlerini yerden ayırıp adama tiksinerek baktı. Adam onun üstüne doğru geliyordu. Genç geri gitmeye fakat yere yapıştırılmış gibi kımıldamıyordu. Adam gencin omzuna elini koydu. Ağır kan kokusundan burnu sızlamıştı gencin. Adam kalın sesi ile konuşmaya başladı.
" Tiksinmeni gerektirecek bir durum yok nede olsa aynısını gönderebilirsin. Yaşam yaşam istiyorsan gözlerinin içine bakma. Yakalanırsan yok olursun ... " durdu. Ağzından akan kanı elinin tersi ile sildi. Genç dikkatini adamın bileğindeki işaret çekti. Vampir dişleri olan bir ağıza benziyordu. Derin nefes alıp yeniden konuştu " Sadece tr Değer verdiğin insan yani Ailenin en küçüğüne bakdığında sorun Olmayacak ONUN Dışında Bazi kazandın. Onları kendin öğreneceksin. Bu sana kazandırılan bir kişilik kimseye söylemiyeceksin. Pişman olmak istemessin mi? " Diyip gencin omzunu patpatladı yok oldu. Genç öylece donmuş duruyordu. Ve kendi bileğine baktı ve aynı işaret onda da vardı.
Oylarınızı bekliyorum ...
ilk kez wattpad e yazıyorum yanlışlarımı yorum yazın düzelteyim ..