Genç omuz üstünden kimin geldiğine baktı. Hemşire onu göremeyince birden telaşlandı ama pencereden dışarı bakan genci hemen yanına geldi.
" Siz yatağınızda olmalısınız. " Genç dışarıdan gözünü ayırıp hemşireye döndü. " Serumunuz daha bitmemiş lütfen yatağınıza geçin. "
" Ben iyiyim."
"Ama serumunuz bitmemiş. " Dedi serumu gösterip. Genç yavaş adımlarla ve hemşirenin yardımı ile yatağına geçip oturur pozisyonda durdu. Hemşire serumu tekrar takıp içine ağrısı olmasın diye ilaç sıktı.
" İyi geceler. Bu arada bir sürü çiçek ve mektup geldi sizin adınıza buraya getiriceğiz. " Genç ne olduğunu anlamasa da bir kaç dakika sonra kapıdan 2 kadın girdi bir sürü çiçek ve mektup ile.
" Geçmiş olsun. İyi akşamlar. " Diyip iki kadında çıktı. Genç adam yatağın üstünde duran mektuplardan eline sığan kadarınız açmaya başladı.
Bir saatin sonunda genç bütün mektupları okumuş ve uykusu gelmişti. Pikeyi üstüne örtüp alçıdan olan elindeki işarete baktı. Kısa sürede uyumuştu.
Genç adam yavaşça kapıdan içeri girdi.
" Hoşgeldin " önünde ki adamı görünce hemen kapıya koştu. " ayıp oluyor ama misafirlerine böylemi davranıyorsun." Genç adam kapıyı açamayınca adam yanına gelmişti. Genç adam ona vurmak için yumruklarını sıktı ilk önce. Hazır olduğunda yüzde seksilerde. Vurduğu anda adam birden yok olmuştu genç adam şok olmuştu etrafta adamı araken
"Ben burdayım." Genç adam sesin geldiği yöne baktığında adamın olduğunu orada gördüğünde. "benden korkuyormusun .Korkmanı gerektirmeyen bişey yapmadımki daha." dedi sırıtıp, adam oturduğu koltuktan bacak üstüne attı. Genç adam onun karşısında ezik kalmak istemiyordu ama bu olay onun elinde değil, ADAMIN elindeydi.
" Seninle yeniden buluşmak çok güzel" genç öylece onun gözüne bakıyordu ama gücü işe yaramıyordu. "o gücü bende kullanamassın. Sana özelliğinin bilgilerinin söylememi istermisinin GENÇ ADAM" genç sadece ona bakıyordu. Derin bir nefes çekip kafasını salladı. "bende öyle düşünmüştüm." genç adam bütün korkusunu üstünden atıp adamın önündeki koltuğa oturdu. "İlk olarak bu zamana kadar kimseye özelliği kullanmadın bu yüzden özellikli özelliklerin gelişmiyor. Bu özellikli olduğu için istediğin anılarını veya suçu olanları öldürmek sana kalmış. Ama öldürürsen ilk olarak bileğindeki işaretin üstünde bir kumaş dahi bişey olmayacak. Çünkü o işaret ısınmaya başlayıp renk değiştiricek. "Diyip ayağı kalktı" diyip insanları öldürdüğünde özelliklerin gelişicek. Senin sormak isteğin bir soru varmı SİYAH VAMPİRE. " genç adam ayağı kalkıp gözlerini adamın gözüne dikti.
" Neden gücümü sende kullanamıyorum? " Adam bu sorunun cevabını rahatlıkla verebilirdi ancak bunun cevabını onun bulmasını istiyordu. Genç adam cevabın gelmiyeceğini anlayınca ortaya başka soru attı. " Bu özellik neden bende?"
"Çünkü o kazada en genç sendin."
"Başka biri bu kazada olsaydı omu kazanıcaktı bu özelliği?" diye tısladı adama.
"Hayır bu özellik sana yazılan bir özellik." Genç adam yavaşça herşeyi anlarken Adam yeniden o kalın sesi ile konuştu. " Sana bir şey söyleyeceğim ve bunu yapıcaksın .Eğer yapmassan benim izinim ile yok genişlet." genç sadece kafa sallamakla yetinmişti. "Kolun iyileştiğinde bir güç gelicek o zaman birini öldürüceksin ." genç bu görevi istemese de başka şansı yoktu.
" Peki öldürdüğüm kişiler belirlimi yoksa benmi bulacağım."
"Bilmem onu iyileştiğin zaman öğrenirsin." dedi sırıtıp "Bu arada bugün kolunda işaret çıktı. Bu işareti başkalarıünde onlara sağlam bir yalan söylemelisin bunu biliyorsun değil mi?" diyip omzunu patpatlayıp kayboldu.
Genç adam uyurken ablası ve yeğeni gelmişti. Ama genç adam hala uyanmamıştı. Bu olay ablasını endişelendirmişti. Kadın daha fazla beklemeden odaya hemşireyi çağırdı.
" Normalde böyle yapmaması gerekiyor ama sağlık, kalp atışları, nabzı herşey yolunda. " Toplam 16 saattir uyuyordu genç.
" Dayı? Hadi uyan ben geldim ." dedi yeğeni dayısının kulağına fısıldayıp.
" Neden uyanamıyorum. " konuştu genç, adama doğru
" Son 10 saniye. "
" Neden? "
" Ne neden? "
" Neden tam 17 saattir uyuyorum."
" Süren doldu."