Następny dzień
Wstałem była godzina 13 zobaczyłem to na zegarze przed łóżkiem poszłam do kuchni i zrobiłem tosty na śniadanko (tosty:szynka ser ) wstałem był piątek 4 dni do wyjazdu odpaliłem kompa i zadzwoniłem do nekse troszke za pogadaliśmy wpadłem na pomysł żeby Krystian aby wziął bagaże na do LS i jutro do mnie przyjechał o dziwo zgodził się Cieszyłem się jak małe dziecko reszta dnia była nudna i normalna. Wieczorem przypomniałem sobie że nie Ustaliliśmy z Krystianem g9dziny więc napisałem czy może być 12 on napisał że ok.
Time skip bo nudno do jutra rano
Obudziłem się o 10 i byłem niewyspany to pewnie przez tego 6 godzinnego streama wstałem i powtużyłem codzienną rutyne I przygotowałem się na przyjście nexe gotowy byłem o 11.52
A Krystian spóźnił się o 4 min więc miałem więcej czasu gdy nexe przyszedł otworzyłem mu drzwi (no nie przecież można na montażu cały dzień prześiedzieć ) i zaprosiłem co do środka rozmawialiśmy przez dobre 2godz i potem zapytałem Krystiana czy usiądzie ze mną w samolocieN:słuchaj bo ja . . . Z chęcią z Tobą usiądę A la boje się startu i lądowania i czasami podskakuję ze strachu nie przeszkadza Ci to?
E: Oczywiści że nie. Dla Ciebie zawsze wszystko zrobię
N: Chwila ... Co?!
E: Krystian bo znamy się dość długi i ja Ciebie wiesz ...K...
W Ty Momęcie zadzwonił telefon Krystiana odebrał i poszedł rozmawiaćA już chciałem mu wyznać miłość do niego:(
Trtrutu truńtryń Pooolsatt
=================================
Witam witam jak tam obowiadajcie jak 2 roździalik w kom A teraz czy Kamil wyżyna dla Krystiana miłóść ?!
Piszcie w kom pomysły 😀
CZYTASZ
nexe x ewron (Newron)
Fanfictionhistoria przyjaciół którzy się w sobie zakochali zadaszenia pytania do Q&A !!!