Cand au ajuns la Muntii Cetosi, au gasit o poarta din piatra care sclipea la lumina lunii.
- Ce facem acum? A intrebat Sara
- O sa asteptam pana la miezul noptii, a spus Kili. Aceaste este poarta Minei Incetosate. Este construita de catre piticii-lupi.
Dupa un timp, cand luna a rasarit pe cer, in partea de sus a portii a aparut, scris cu alb, o ghicitoare pe limba lupilor-elfi. Din fericire, lupii din haita Dragonului erau lupi-elfi. Inalti, eleganti, puternici si mai presus de toate, erau nemuritori. Asa ca Sara a citit ceea ce scria si le-a tradus:
- ,, Cine are incredere in ... lui o sa poata trece de mina, dar daca are incredere doar in ... lui si nu are incredere in el o sa ramana blocat"
- Care este cuvantul in limba elfilor-lupi pentru prieten? a intrebat Gingle.
- Mellon. A raspuns Sara.
In clipa aceea poarta s-a deschis singura si toti au intrat in ea, alergand. Mina era luminata de o lumina alba.
- Aceasta mina nu este o mina oarecare, a spus Fili, caci doar aici se gasesc pietrele pretoase ale lupilor-pitici.
Dupa vreo cateva minute de mers, au vazut in fata lor o lumina facuta de foc.
- Ce aste cu lumina asta? a intrebat Gingle speriata
- Acesta este un... Dragon! Cred ca ne-a simtit prezenta. Coltii si ghearele nu ne ajuta acum. Fugiti!!!
- Daca ajungem la pod o sa avem unde sa ne ascundem, a spus Eliza.
- Ai dreptate! Condu-ne!
Eliza i-a condus pe toti pana la pod. Dar podul era mult prea mis pentru a merge deodata, asa ca au trebuit sa mearga pe rand, unul dupa altul.
Dargonul se apropia din ce in ce mai tare, iar aerul se incalzea.
- Gingle! Ce scrie pe inel?
Inelul a inceput sa lumineze si pe el scria cu o lumina pala: "Imainte si la stanga va este scaparea, sau inapoi si la dreapta, unde va este moartea!"
- Cred ca nu avem de ales!
Au alergat dupa indicatiile inelului pana ce au reusit sa iasa in mina, pa cealalta parte a Muntilor Cetosi.
- Bine lucrat! Am reusit! Am scapat de dragonul ala! Au strigat tori in cor.
CITEȘTI
Misiunea lupilor
AventurăCand trei puiuti de lupi, Sara, Eliza si Gingle afla ca Gingle este purtatoatrea inelului puterii, un inel care iti poate schimba destinul. Ele trebuie sa distruga inelul, lucru care nu va fi usor, deoarece, inelul se poate distruge doar in locul un...