Probleme neasteptate

33 7 3
                                    

  Cand au privit in fata, cei cinci prieteni si-au dat seama ca au o problema majora. Un lac ii desparte pe ei de portile din Mordor.

- Ce facem acuma? Noi nu stim inota. A spus Eliza. Noi, cei din haita Dragonului, suntem rapizi, dar ne inecam  usor in apa

- Eu stiu inota destul de bine, dar nu pe distante foarte lungi. Cei din haita Lunii au blana uleioasa, ceea ce ne permite sa inotam cu mai multa usurinta. A spus Eliza.

- Asa este si la noi, lupii-pitici.

- Se pare ca toti putem si stim inota si doar tu nu stii. Imi pare rau pentru tine, Sara.

- Nu este o problema. Eu o sa va urmaresc de pa mergine.

   Si dintr-o data, din mina, s-a auzit un sunet de uragan si a venit o caldura coplesitoare. Dragonul, Smog, i-a gasit!

- Bine! Trebuie sa plecam! O sa ne imprastiem! Nu va putea zbura dupa toti odata!

- Bine. Haideti!

In cateva minute nici un lup nu se mai vedea, iar Smog s-a dus inapoi in mina. Toti lupii s-au intalnit pe dealul din fata Moriei.

- Eu zic sa ne odihnim aici pana maine ca sa avem putere in caz ca va trebui sa ne luptam.

- Buna idee. A raspuns Eliza, obosita.

  Pe la miezul noptii, cand toti dormeau, Gingle a auzit un zgomot venind dinspre Moria. Ea repede s-a ascuns, pentru ca nu avea timp sa ii trezeasca pe ceilalti si s-a ascuns intr-un tufis. Lupii din Moria i-au capturat pe Eliza, Sara , Kili si le Fili.

Misiunea lupilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum