אמא של תום שבעצם קוראים לה ליאה הקפיצה אותי הבית ונכנסה איתי כדי להסביר לאמי שבעצם הייתי ב"טיול" וזה היה פתאום וכל מיני שקרים אחרים , הרגשתי אם זה רע כי בדרך כלל אני לא משקרת לאמא שלי אבל הבנתי את ליאה הבן שלה עשה לה בושות.
אחרי שליאה הסבירה לאמי מה שבעצם קרה היא יצאה ואמי קפצה עליי " כל כך דאגתי לך ילדה שלי" צחקקתי כמה שהתגעגעתי אליה "זה בסדר אמא אני כאן אני מצטערת לא היה לי איך להודיע לך וזאת הייתה הזדמנות שחבל לפספס זה לא ייקרה שוב מבטיחה " הבטתי בה מחייכת היא הנהנה ועליתי לחדר שלי הוצאתי שורט וגופיה כי היה חם נורא ונכנסתי למקלחת עדיין שואלת את אותם השאלות "למה אני" "מה הוא רוצה ממני" "מה עשיתח לו " ועוד מלא שאלות שלא הבנתי.
ואז נזכרתי בדבריה של ליאה "אם הוא חטף אותך זה אומר שהוא רוצה להוציא ממך משהו" ואז התעורהה בי עוד שאלה "מה זה המשהו הזה שהוא רוצה" הרי זה תום הבאד בוי החתיך של הבית ספר שכל ילדה מהבית ספר הייתה רוצה אותו לעצמה.
יצאתי מהמקלחת אחריי שהתלבשתי באמבטיה נכנסתי חדשה כאילו כלום לקרה ופתאום אני רואה אותו יושב לי על המיטה , "תום,מ..מה אתה עושה פה?" והוא קם לעברי.
.
.
.
.
.
.
.
אוקי זה הפרק השני להיום כי הרבה זמן לא העלתי אני מקווה שתאהבו ושוב אשמח לתגובות אם יש משהו לשפר להוסיף להפחית כל תגובה ודעה תתקבל בשמחה.
וכמו שאמרתי אני מחפשת שותפה לכתוב את הסיפור מישהי שיש לה רעיונות וראש יצירתי אשמח לשותפה.
מקווה שתהנו אני יישתדל להעלות פרק כמה שיותר מהר
YOU ARE READING
התחלות חדשות
Romanceצ'לסיה נערה בת 16 עוברת לבית ספר חדש ומסתבכת עם ראש החבורה המסוכנת של הבית ספר. מה יקרה?האם היא תתאהב בו והוא בה והיא תצליח לשנות אותו או שהמצב ייסתבך כשהיא תעצבן אותו..