פרק 11:המסיבה

526 38 9
                                    

עמדתי מול הארון בוחנת את הבגדים שלי לא יודעת מה ללבוש.
בסוף החלטתי לא להתלבש חשוף כדי שהוא לא...לא רוצה לחשוב על זה והחלטתי ללבוש ג'ינס סקיני צמוד בהיר עם קרעים קטנים וחולצת בטן עם שרוולים ומספרים על החולצה, אספתי את השיער שלי לקוקו עם בועה שמתי את הנעליים שלי הד"ר מרטינס האדומות ובושם לא התאפרתי כי אני מרגישה מזוייפת עם איפור זה לא נוח לי הכי יפה טבעי.
הבטתי במראה רואה שאני נראית לא רע ושמעתי צפירה.
ירדתי למטה רואה את תום עם האופנוע שלו "יאללה קחי קסדה ותעלי" הוא אמר
"אני אממ זה בטוח?אתה בטוח?לא יקרה כלום?אממ איך אני עולה?אתה יכול לשים לי את הקסדה" תום השתיק אותי בכך ששם את היד שלו על הפה שלי "חפרת מאמי הנה אני יירד וישים לך את הקסדה ויעזור לך לעלות וכן אני בטוח שזה בטוח חופרת" צחקתי על כך ששאלתי באמת מלא שאלות וראיתי שאפילו תום מעלה חיוך,הוא שם לב שהוא מחייך והוריד את החיוך.
נ'ק מבט תום:
הגעתי אליה הביתה רואה אותה היא לא התלבשה חשוף ומפואר כמו כל הבנות הזונות שהייתי איתן היא שונה היא יפה יש לי יופי מיוחד...אוקי אוקי תום שתלוט בעצמך.
אמרתי לה שתעלה והיא התחילה בשטף של שאלות אז סתמתי לה את הפה היפה שלי עם היד שלי ועונה לה על כל השאלות רואה אותה צוחקת על זה שהיא שאלה הרבה שאלות והרגשתי חמימות מוזרה כזו וחייכתי גם,שמתי לב שאני מחייך והיא בוהה בי אז מיד הורדתי את החיוך והעלתי אותה על האופנוע.
התחלנו לנסוע כשהיא מאחוריי והיידים שלה מלופפות סביבי הרגשתי טוב שהיא איתי אבל אני לא יודע למה אני ככה מרגיש איתה.
הגענו לים המוזיקה הייתה רועשת.
נ'ק מבט צ'לסיה":
הגענו לחוף והמוזיקה הייתה כל כך חזקה שבצד השני של העולם הייו שומעים אותה.
"אממ זאת המסיבה הראשונה שלי ועוד עם בן אז מה עושים?" לחשתי לתום רואה אותו מביט בי.
הוא לקח את ידי והוציא אותי לכיוון החוף כהיד שלי בידו.
"צ'לסיה א...אאני מצטער על זה שחטפתי אותך ועל זה הקטע עם האקדח אני לא שולט בעצמי כשאת איתי את מעלה לי את העצבים ואני מתחרפן" רואה אותה מביטה בי ."מה?" שאלתי אותה "כלום סתם אני אממ זה בסדר שכחתי מזה" חייכתי אליו.
"תקשיב אני לא יודעת מה כל הקטע של היציאה הזאת ומה אתה מנסה להוכיח ולמי אבל זאת היציאה הראשונה והאחרונה של שתיינו ביחד".
ראיתי אותו מסתכל עליי במבט מאוכז אבל ידעתי שאני סתם מדמיינת כי זה תום הוא כל יום מחליף מישהי משתמש בה וזורק אותה אבל איתי זה לא יקרה הוא לא יישתמש בי ואני זאת שזורקת אותו.
"אוקי בואי איתי" תום אמר "לאן?" "פשוט בואי אל תגרמי לי להרים אותך שוב" "לא רוצה לבוא!" ואתה לא תרים אותי".
בשנייה שאמרתי את זה הייתי באוויר התחלתי לבעוט בו שוב הוא מגזים.
הגענו למקול שקט שהמוזיקה שם לא נשמעה זה היה מקום יפה.
"מה עכשיו גם עכשיו אתה רוצה להרביץ לי להכות אותי להרוג אותי אז קדימה תעשה את זה קדימה נו קדי.." השתתקי שהרגשתי את עצמי שוב באוויר אבל הפעם תום הושיב אותי על גדר ככה שאני יושבת והוא רוכן אליי אז המשכתי "נו תרביץ לי אתה רוצה להראות שאתה יכול להרוג אותי גם בישיבה נו הנה אני מחכה נו תעש... הושתקתי שוב אבל הפעם שפתיו נחו על שפתיייי..
!
!
!
!

!
!
!
!
!
!
!

!
!
היייי סליחה שלוקח לי זמן אני קצת בלחץ של לימודים אבל עכשיו זה פורים והכל אז היה לי זמן ***בקיצור אני ממש רוצה להמשיך את הסיפור אבל אני רוצה שאין הצבעות ותגובות אז אולי תשפתו את הסיפור או משהו
****ואני עדיין רוצה שותפה שתעזור לי לכתוב אם יש מישהי אבל באמת אני כל פרק כותבת ולא רואה תשובה אז אשמח להתייחסות.

התחלות חדשותWhere stories live. Discover now