Hatırlatma
??:neden kendine zarar veriyorsun yaa bırak seni üzenlere birşey olsun amk kendine niye eziyet çektiriyorsun ulan!
Hatırlatma bittiKafamı kaldırıp kim olduğuna baktım jungkook'un arkadaşlarından suga'ydı.
Esra: yok ya böyle daha iyi hayat bana götüyle baktığı için çok fazla canım yanmıyor bu kesiklerden dolayı. Yani ne biliyim daha
acısı basit geliyor benim canım bundan öncede yandı.
Sg: böyle düşünme lütfen. Dedi ve bana sarıldı. Buna çok ihtiyacım vardı göğsüne kafamı yasladım.
Esra: neden hep benim üzülmem gerekiyor ki neden ben amk neden hayat bana götüyle bakıyor yoongi.
Sg:bilmiyorum esra.
Esra:ya güzel olmak istiyorum güzel olunca hayatın erkeklerle geçiyor yani peşimi bırakmıyorlar, güzel olmayınca ezik muamelesi yapıyorlar. aga bizim hayatımız niye boktan ibaret!
Sinirden yanımdaki sıraya yumruk attım sıra kırılmak üzereydi çatlamıştı.
Ses yüksek cıkmiştı sınıfa bizimkiler girdi ve yanında bts vardı hepsi korkmuşlardı.Bts ve burak'lardan
Burak: has siktir kesin yine kendine birşey yaptı. Diye bağırır hep berber sınıfa koştular.( bu arada arkadaşlar küfürler ve argo kelimelerden dolayı Özür dilerim karakterler bad boy bad girl swag girl ve swag boy olduklarından işin içine küfür de giriyor ondan küsür bakmayın)
Jm: burak önceki seferde nolmuştu? Hala sınıfa koşuyorlar.
Burak: kendini eski okulumuzun spor salonuna kitleyip duvarlara yumruk atmıştı ve elleri kırılmış ve çatlamıştı ve hatta duvarları kan götürüyordu.
Bts: vay anasını yaa.Sınıfa gelirler ve esra'nın ellerini gören burak hemen koşarak gelir ve esra'yı sakinleştirmeye çalışır.
Esra'dan
Burak ellerim bakmak için koşarak yanıma geldi ben hemen ellerimi arkama sakladım.
Burak: Esra ellerini göster.
Esra:......
Burak: Sana ellerini göster dedim. Dedi ve ellerimi çekmeye çalıştı. Ama bileğime dokunduğu anda ellerimi kurtardım ama eline kan bulaşmıştı elindeki kanı gören burak, arda, Mert ve bts koşarak yanına yaklaştılar.
Hepsi (esra ve Suga hariç): esra naptın ellerine çabuk göster.
Esra: ha-hayır o-olmaz göstermi-( bayılır)
Ve burak, Suga ve Jm esra düşecekken tutarlar.
Burak,arda,mert: e-esra uyan biz çok korkuyoruz hadi nolursun ya.
Burak: Esra ormanda kaybolmuştuk da sen bize korkuyomusunuz cidden dediğinde aşırı korkuyorum ama sana belli etmedim şimdi yine korkuyorum hadi kalk nolur korkuyorum meleğim hadi.Suga esra'yı kucağına alıp revire doğru koşar.
Sg: esra aç gözlerini güzelim hadi lütfen ya!
Arda: meleğim, kuzum, miniğim, fıstığım hadi aç gözlerini.Revirdeki doktor esra'yı muayene etmek için diğerlerini dışarı çıkarır.
Burak,mert,arda: ona bir şey olursa kendimi affetmiycem.
Bts: sizin bir suçunuz yok ki.
Burak: Hayır onu koruyamadık.
Sg: (sessizce) sevdiğim kız ellerimden kayıp gidiyor. Onun o insanı mayıştıran şeker kokusunu bir daha hiç koklayamıycam diye o kadar korkuyorum ki.
Jm: o güzel masmavi gözlerini bir daha göremezsem naparım.
Jh: o pozitif enerji saçan gülüşünü göremezsem kahkahalarını duymazsam herhalde umut olma özelliğimi kaybederim.
Tae: o benim uzaylı olucak daha.
Jin: Çilekli pasta o benim ya senin değil.
Rm: bir kere o benim gamzelim lan.
Jk:bence hepiniz susun çünkü benim tavşanım.
Bts: sen sus lan velet. ( aynı yaştalar ama yinede Velet diyorlar.)
Jk:demeyin şunu amk.Burak ağlıyordu sinirden duvarı yumruklayıp kendini suçluyordu. Arda ile Mert'de onu sakinleştirmeye calısiyordur ve onlarda ağlıyordu. Bts'in farklı bir yanı yoktu.
Yarım saat sonra doktor revirden çıkar. Herkes yanına koşar.
Herkes: esra iyimi doktor.
Doktor: aç kalmış ve bilekleri kesildiği için fazla kan kaybetmiş ondan tansiyonu düşmüş ve bayılmış yani sorun yok şuan iyi.
Herkes: ohhh.Burak: peki içeri girelim mi dinlenir mi?
Doktor: girebilirsiniz ama dinlensin.
Arda:çok saolun teşekkürler.
Doktor: görevimiz.İçeri girerler esra hala uyuyordur. Burak yanına yavaşça yaklaşıp bileklerine bakar ve kesikleri görünce gözünden bir damla yaş akar ve diğerleride ağlamaya başlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANİME OKULU bts ile hayal et
Fanfictionbts, Exo, txt ve jisung ile bongjin anime dir. esra jungkook'la İkiz ve luhan ile chenyol'da onun abisi. Esra jungkook ve abileriyle 12 yaşına kadar beraber kalmış 12 yaşında bir ormanda kacırlılmış. onu kaçıran kişi yaşlı bir adam mış. 15 yaşına k...