3. Bölüm

40 6 7
                                    

Yazardan

Esra uyanır.burak, arda ve mert hemen yanına koşarlar.
Burak: Me-meleğim iyimisin bir yerin ağrıyor mu?
Esra: yok iyiyim bileklerim acıyor biraz.
Arda: neden kendine zarar veriyorsun kuzum bırak seni üzenlere birşey olsun.
Esra: artık bıktım dayanacak gücüm kalmadı kuzum ailem beni bıraktı, fenomen oludum mutlu olayım diye erkekler peşimi bırakmıyor ve en kötüsüde ne biliyormusun o kişi aklıma geldikçe çıldıracak gibi oluyorum,neden hayat bana götüyle bakıyor neden ya. Mert, arda ve burak bana sarıldılar( bu arada aklına gelen kişi ikizi yani ölen yada ondan ayrılan bir sevgilisi yok ve hiç te sevgilisi olmadı.)

Esra'dan

Burak yatağın kenarına oturdu ve ağlayacak gibi duruyordu ama kendini tutmaya çalışıyordu. Ellerimi tuttu ve
Burak: sakın bi daha kendine zarar verme fıstığım biz sensiz ne yaparız? Dedi ve kesik ellerimi öptü. Ellerim Burak'ın göz yaşlarıyla ıslandı.

Sonra sağıma baktığımda Bts'te burdayı.
Esra: Suga sana da teşekkür ederim.
Suga: ney için?
Esra: beni sakinleştirmeye çalıştığın için.
Suga: ha O mu bende b*k var sandım, kızım sen bizimde arkadasımızsın artık arkadaşımız olduğun için seni korumak ve birşey olduğunda yardımcı olmak boynumuzun borcu.
Bts: aynen sen bizimde arkadaşımızsın artık.
Sedye gibi yatakta biraz kalktım ve oturur pozisyona geldim. Burak kolumdan tutarak yardımcı olmuştu.
Esra: gelin lan buraya. Dedim kollarımı açarak ve bts bana doğru hızla gelip sarıldılar sımsıkıca.
Burak: ya ama biz kıskanır deyip onlarda sarıldı.

Bts'in aklından geçen: ahh çok güzel kokuyor şeker gibii kokusu insanı mayıstırıyor yaa.
Esra: neyse hadi zaten son iki ders var okuldan kaçalım mı? Dedim ve sinsice sırttım.
Burak: bize uyar da bts size uyarmı belki hiç okuldan kaçmamış olabilirsiniz.
Bts: eski Okulumuzdan atılma sebebimiz de bu zaten biz Kaçarken bir kaç öğrenci görüp hocaya söylemiş. Bizde onları biraz patakladık.
Esra: aa bizimkide benzer bana asılan erkekleri dövuyordum aha bu mallar da karıştı ve sonuç dördümüz döküldü atıldık.
Bts: hahaha
Esra: neyse o zaman hadi gidelim. Herkes dersteydi müdür koridorda hardbord(otomatik kaykay) sürüyor ve koridoru geziyordu öğrenci varmı diye.
Esra: müdür var siz sadece izleyin gel ışareti yapınca gelirsiniz.
Herkes: ok.

Ben Müdürün yanına gidip
Esra: hocam yetişin Burak sıradan düştü revirde ama doktor yok bizde ne yapacağımızı bilemedik siz bilirsiniz bi bakabilirsiniz benim sınıfa gitmem gerek te dersi kaçırıyorum.
Müdür: tamam kızım tamam ben hemen gidiyorum sen dersini kaçırma deyip hızla revire doğru gidiyordu.
Ben hocanın arkasından gülüyordu digerlerine gelin işareti yaptım onlarda geldiler onlarda kahkahalara boğulmuşlardı.
Esra: hadi çabuk olalım müdür gelmeden gidelim.
Herkes: hahaah tamam.

Bahçede güvenlik bekliyordu.
Sg: ee nerden devam edeceğiz.
Esra: burdan gideceğiz.
Sg: hıı aynen güvenlik bizi görünce bende sizi bekliyordum deyip bizi geçirecek kapıdan demi esra.
Esra:peki başka bir fikrin varsa söyle.
Suga: arka taraftan gidelim hem orda sadece uzun bir duvar var.
Esra: iyi peki siz ordan gidin benle de 1 kişi gelsin.
Arda: ben gelirim fıstığım.
Diğerleri: iyi geçemeyinde güvenlik sizi yakalasın görün gününüzü.
Esra,arda: merak etmeyin biz korkak değiliz eğer yakalar bir bahane buluruz baya.  Dedik ve onların yanından uzaklaştık.
Arda: kanka şurdaki duvar varya onun arkasına saklanalım üç dediğimde koşucaz. Suga gil bizi görüyordu okulun arkasında olsalarda.
Arda: üçç. Dedi ve güvenlik Arda'nın bağırmasıyla bizi görüyordu ki son anda saklandık.
Güvenlik bizim yanımıza geliyordu bende Arda'ya
Esra: kanka beni kucağına al ve gerisini bana bırak. Dedim.
Arda: tamam kanka. Dedi ve beni Kucağına aldı.
Güvenlik napıyonuz burda çocuklar.
Esra: benim beden dersinde karnıma sert top geldi de müdür den izin aldık Arda beni evime götürücek.
Güvenlik: tamam çocuğum. Dedi ve kapıyı açtı bizde çıktık ve biraz ilerledikten sonra güvenlik kulübeye geri dönmüştü.
Arda beni indirdi hızlıca kaykaylarımıza binip ordan ayrıldık biraz uzaklaştıktan sonra Burak'ı arayıp.
Esra: noldu lan Korkaklar tırmanamadınız mı hâlâ.
Burak: Esra dalga geçme kanka ya bu mallar hâlâ çıkmaya çalışıyordu aslında bende gelecektim sizle bu daha kolay diye düşünmüştüm.
Esra: yav he he neyse sen telefonu şu bilmiş ve benle iddalaşan beyefendiye ber bakalım.
Burak: Suga esra telefonda.
Suga: iyi ver kesin azarlayacakta neyse.

ANİME OKULU bts ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin