11

518 19 0
                                    

POHLED DAVIDA

Už je další den a dneska máme koncert. Holky neboli Lucy a Petule říkali že asi nepříjdou. Šel jsem do kuchyně kde byl už i Martin. "Holky asi nepříjdou" Oznámil jsem Martinovi. "Proč ne?" Zeptal se Martin. "Nevim jen mi Lucy napsala že asi nepříjdou" Řekl jsem.  "Aha a psala ti to Lucy jo?" Řekl no to snad je to tady. "Jo napsala a nezapomínej že mám přítelkyni" Řekl jsem a zvedl obočí. "Jo jo jasně" Řekl a odešel do pokoje. 

Už bylo 22:55 a my jsme byli už dávno v klubu. A už za pět minut to vše začne.

POHLED LUCY
 Bylo  už 00:00 kurva už???? Mám tolik energie a zrovna jsem si vzpomněla na Davidův a Martinův koncert sice až tam budem tak bude už konec ale budou tam pořád, to vím jistě. "Petule půjdeme na ten koncert?" Zeptala jsem se Petuli která je vedle mě . "Jo proč ne" Řekla a šla se převlíct já samozřejmě taky. Vzala jsem si černé džíny a k tomu crop-top .  Petule zi vzala také černé džíny a rolák, rolák jí sluší snad nejvíc na světě. Když jsme se oblíkli a namalovali tak bylo 00:55 no twl by nám mohli říkat blesk. Vzali jsme si mobily a vyrazily. Když jsme byli před klubem tak bylo 1:35 ale bylo otevříno a bylo tam docela živo. Vyšli jsme do klubu a hned na nás vykoukl pár který se tam olizuje, no to fakt? To mi pořád všichni musí připomínat že jsem single? Super.  V dálce jsem tam už viděla Davida . "Hele ty najdi Martina já půjdu za Davidem" Oznámila jsem Petuli. "Jo dobře " Řekla a já šla za Davidem.  David byl u baru ale Martin nikde. "Ahojjj" Řekla jsem Davidovi s úsměvem a on se na mě otočil. "Co tady děláš?" Zeptal se a já si sedla vedle něho.

Pohled Petuli

Martina jsem nikde neviděla tak jsem to vzdala a šla k Lucy a Davidovi . Byli u baru a pili. Na Lucy šlo vidět že už toho měla docela dost. já jsem si k nim sedla a pozdravila jsem je. "Nevíš kde je Martin?" Zeptala jsem se Davida. "Hele to fakt nevím , on určitě zachvilku příjde. " Řekl a já jsem přikývla. "Petule ožer se. Nechci tady být jestli se mnou nebudeš na mol." Řekla Lucy a já jako odpověd jsem se napila růžového gina a ona se na mě spokojeně usmála. No a tak to dopadlo, pití sem pití tam a já jsem se už kurva začala motat, měla jsem takovou chut tancovat a Lucy taky. S Lucy jsme teda šli tancovat do davu ale pak najednou jakoby se vypařila ale já jsem se pořád pohybovala do rytmu písničky. Najednou jsem ale cítila na mích bocích ruce , otočila jsem se a tam byl pohledný kluk v mém věku,normálně bych to neudělala ale nedalo mi to. Otočila jsem se čelem jemu a tykala jsem mezi jeho očima a jeho rty a pak se to stalo. Jeho ruce sjížděli níž a níž. Pak nás ale někdo odtrhl a byl to Martin, proboha co jsem to udělala. On to vše viděl. Zatáhl mě za zápěstí někam , ani vlastě nevím kam.  "Odvezu tě domů" Řekl a pak vyšel se mnou ven a mě jakoby došli slova,vůbec jsem nemohla mluvit potom co jsem se vykousla. Vzal mě do Davidovo auta a pak jsme jeli.  Já jsem se opřela o okno a usla jsem. "Jsme tady " Slyšela jsem Martina jak ke mě muví a já jsem se teda probudila a vylezla z auta. "Tak děkuju" Řekla jsem . "Půjdu s tebou" Slyšela jsem za sebou . Byla jsem ráda že půjde se mnou. "Dobře" Odpověděla jsem . 

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ     JINAK KRÁSNÝ VALENTÝN(:



🥂Gorian🥂 DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat