" 𝑚𝑎𝑡𝑒𝑜 & 𝑚𝑎𝑣𝑒 "

70 4 0
                                    



Sanırım bu filmi daha önce izledim.Ve sonu hiç hoşuma gitmedi.Artık benim vatanım değilsin.Şimdi sürgündeyim.

1956/ Güney Kore

" Mateo,sevgilim ;

Önümüzdeki iki hafta boyunca sana yazamayacağımı belirtmek isterim.Özür diliyorum fakat biricik kızın,Dorothe,diş çıkartıyor.Küçük,hayal ettiğinden daha çok sancı çekiyor ve öylesine huysuz ki.Eminim burada olsaydın,onun için endişelenip,şehirdeki Doktor'lardan birini evimize getirirdin.Evimiz.Sen yokken,çok sessiz ve anlamsız geliyor,Mateo.Orada,nasılsın ? Umarım,hayal ettiğimden daha iyisindir.Düşüncelerimde ve kalbimde,en derine gömülüsün.Havalar gittikçe soğuyor.Sıcak,tok ve güvende olduğunu umut ediyorum.Her sabah ve akşam,radyodan gelişmeleri takip ettiğimi biliyor musun ? Savaşın kötüye,çok daha kötüye gittiğini söylüyorlar.Bu beni korkutuyor,sevgilim.Lütfen,bana cevap yazarken,bizim için bir umut olduğunu söyle.Seninle gurur duyuyorum,sen benim vatanımsın.Bizimle kal. "

Sevgiler,Mave.

" Mave,sevgilim "

Mektubun bu sabah elime ulaştı.Bilmelisin ki,her mektubundan sonra,yeniden doğuyorum.Seni,kızımızı ve evimizi özlüyorum.Yapma,sakın bunu yapma,Mave ; radyoyu dinleme.Tek duyduğun şey ; hoş mırıltılı bir müzik olsun istiyorum.Beni merak etme,iyiyim.En azından hayattayım.Bizim için bir umut olduğunu yazmamı istemiştin ; hala nefes alıyorum,Mave.Seni ve kızımızı kollarımın arasına almak için,bekliyorum.Hepsi sizin refahınız için.Tanrı'nın bana,karım ve kızım için güç vermesi için dua ediyorum.Sen de dua et,fakat sakın unutma ; kandırmak yok.Tanrı,her şeyi bilir. "

Sevgiler,Mateo.

𝑀𝐴𝑇𝐸𝑂 & 𝑀𝐴𝑉𝐸 // 𝐵𝐼𝐿𝐿 𝑆𝐾𝐴𝑅𝑆𝐺𝐴𝑅𝐷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin