1. Üdvözöllek

828 28 1
                                    

Üdvözöllek a nevem William Afton amire ezt olvasod valószínűleg már nem ÉLEK.Na szóval hol is kezdjem a Family Diner társdulajdonosa vagyok.A Family Diner egy hely a gyerekeknek ahol éneklő robotok(animatronikok)  énekelnek nekik és közbe pizzát zabálhatnak.

Nem értem az egészet hogy lehet élvezni azt hogy ezek szarok tátognak és közbe pizzát eszel és kólát szlopálsz......Még én régen fociztam és sárkányrepülőztem addig ma már itt tartunk vajon 40 év múlva mi lesz?!

Ma este alig tudtam aludni azon töprengtem hogy miért ezt az utat választottam? Aztán megjelent Springbonniehoz hasónló animatronik csak szét van rohadva a külseje szét van szakadva, keze hiányzik és azt mondta nekem hogy ne panaszkodjak.Végig futott a hátamon a hideg.Reggel felkeltem gondoltam ki vagy mi lehetett ez?!?És gondoltam hogy a fiamat Michaelt elviszem a pizzériába.

Bementem vele én kiraktam őt a többi gyerekhez én addig elmentem Henryvel azaz ő volt a Fazbear Entertainmet tulajdonosa 10 perc múlva visszamegyek a színpadhoz.Azt látom Michael az asztal állat sírt és azt mondta neki Fredbear hogy apád nem az akinek gondolod.(leggaláb is Michael ezt mondta)Mondtam mérgembe ez több a soknál!! Odamegyek a robotokhoz és elkezdek üvöltözni velük.Nem ismertem magamra egy furcsa érzés elkapott és nem tudtam kontrollálni magamat.

Ma este a telefonon Henryvel beszéltem és azt mondta hogy mi lenne ha lecserélnénk a pizzéria nevét,helyét és a animatronikokat.én mondtam nem érdekel csak legyen belőle hasznom.Ő már mondta az ötletét hogy az első animatronik neve legyen Freddy Fazbear aki egy medve aki énekel,a másik egy nyúl legyen és az ő neve Bonnie a Nyuszi lenne aki gitározik,És egy róka aki egy kalóz és kalóz meséket mesélne és a neve az lenne Foxy a kalóz róka.És végül egy Csirke aki egy énekes és a felszólgáló és a neve Chica a Csirke.

már megint az a fránya erő nem tudtam irányítani magamat.Pont ma költözött az étterem.És egy ötletem is született futva mentem Henryhez és már mondtam is hogy mi lenne ha nem cserélnénk le egyből a robotokat inkább csak felújítanánk őket.Hogy mi lenne ha ilyen lenne a jelmez hogy akár belelehetne bújni is és még a színpadon is mükődött volna.Henry erre csak azzal válaszolt hogy felőle de attól még költözünk és csipkedjem magam

Ez az ötletem egész jónak minősült és egész éjszaka ezen dolgoztam az étterembe kicsit megváltoztattam a robotok fém csontvázát. És íme megszületett a springlockos öltöny!Büszke vagyok magamra de remélem nem sértettem semmilyen szabályt.De akármi is lesz hálásak lesznek nekem.

William Afton Elveszett NaplójaWhere stories live. Discover now