Ma már megint ez az érzés de már jónak látom.Már tudom magam irányítani hirtelen megutáltam a gyerekeket ráadásul a sajátjaimat is.Tudni illik ma nagyon össze vesztem Henryvel.Ő be akarta tiltani a springlockkot.Már el is kezdtem egy pár gyereket ölni bosszúból hogy rossz nevet hozzak az étteremnek.Az animatronikok még sajnos nem lettek le cserélve.Henry azt mondta menjek éjjeli őrnek és nézzem meg mi van.És elfogadtam neki.élső négy éjszakán semmi nem történt.....DE AZ 5.en már elkezdtek mozogni pont a szobám közelébe de nem békés szándékkal.Ezt egyből elmeséltem Henrynek és azt mondta hogy meghibbantam.Én erre ha nem hiszed nézd meg a kamera felvételeit!ő azt mondta még egy hatodikra maradjak.És éjszaka a foxy nevű robot sérüléseket okozott nekem Henry azt mondta hagyjam már nem kell. Örültem neki.Azonban másnap kinyitott az étterem (mert ugye ez egy új)és pár gyerek rejtéjes módón megilyedt.De elvileg azért mert fura dolgokat csinálnak előadás közben......Mondtam Henrynek cseréljük le őket sokkal jobb robotokra.Akik a mostaniaknál sokkal kisebbekre.Ezzel vele ketten elkezdtük őket újra tervezni.és meg lett ugyan azok a karakterek csak más stílusban.Ez pedig a toy fajta lett.De sajnos újra költözni kellett...A hely elhelyezkedése miatt de régieket alkatrészpótlás miatt vittük magunkkal.És végül elég sikeres lett a toy robotos ötlet!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
William Afton Elveszett Naplója
KorkuWilliam Afton privát naplója kezdettől haláláig