O a doua șansă

3 0 0
                                    


Știi când scriam despre faptul că iubirea noastră s-a terminat și că am luat-o pe drumuri diferite? Ei bine nu a fost așa.. ne-am regăsit și ne-am iubit mult mai mult. Dar m-ai rănit din nou, ai plecat la fel ca prima dată și a durut și mai tare. Ți-am oferit toată încrederea mea și ai dat cu ea de pământ. Ești fericit cu asta? Te-am iubit ca un copil naiv care își iubește mama. Eram atât de prostuță și am crezut că îți pare rău și chiar te-ai întors pentru că mă iubești.. nu ca să pleci din nou. Îmi doream doar iubire.. nu am cerut nimic altceva. Merit și îmi doresc doar un gram de iubire, de atenție și afecțiune. Nu am cerut bani, plimbări, mașini.. am cerut ca sufletul meu micuț să fie înconjurat de iubire. Și ce ai făcut? Ai renunțaț la fel ca prima dată la mine pentru că tu nu ești capabil să te schimbi nici măcar 1% pentru un om. Am încercat să te înțeleg, să fac ca tine, nu am reușit din prima! Încă încercam! Dar tu ai preferat să pleci.. chiar dacă îmi dădeam silința, chiar dacă luptam să ne fie bine. Tu ai ales drumul  ușor și ai plecat cum faci de fiecare dată. Crezi că sentimentele se pot închide și ștergem totul cu buretele? Crezi că este așa ușor să spui adio unui om cu care ți-ai imaginat un viitor întreg? Te-am acceptat în viața mea deși eram nesigură pe mine și mă temeam în fiecare secundă să nu te pierd, pentru ce?! Am avut dreptate!! Ai plecat așa cum spuneam eu că ai să faci... Ai spus că nu vei renunța așa ușor la mine și ce ai făcut? Fix asta! Am plâns în fața ta și mi s-a rupt sufletul în bucăți și m-ai lăsat așa. „Că nu suntem compatibili".. îți doresc să găsești o fată COMPATIBILĂ care să nu te iubească căci asta cauți! 

Nu consider că am greșit că mi-am făcut griji pentru omul pe care îl iubesc, că am vrut să știu dacă este în siguranță. E așa greu să dai un mesaj cu „sunt ieșit, vin târziu nu mă aștepta, sunt bine iubire!". ATÂT! Poate nu mi-a plăcut când venea vorba de cabane și ieșiri cu alte fete.. și nu din cauză că nu aș avea încredere în tine ci pentru că sunt fată și știu ce pot fetele și nu am încredere că ar sta vreouna sfântă în preajma ta! Ai spus că m-ai ierta și dacă te-aș înșela..că te-ai enerva pe moment și după am rezolva situația. Cum ai rezolvat situația? Tu ai plecat dintr-o mică ceartă deși susțineai că nu renunți la mine orice ar fi! M-ai făcut pe mine vinovată de tot când de fapt TU AI PLECAT, tu ai renunțaț. Tu te-ai enervat și nu ai putut suporta situația în timp ce eu luptam să repar ceva! 

Acum sunt cu sufletul la pământ din nou. Exact de asta îmi era frică, că voi trece din nou prin acele 7 luni groaznice. Mă doare sufletul și tu nu ai cum înțelege asta. Pentru că tu nu ai iubit cu adevărat ca să știi cum e să te doară sufletul. Dacă ai fi iubit nu te-ar fi lăsat sufletul să pleci așa că „e mai bine". Pentru mine cel mai bine era lângă tine, ți se pare că acum în starea în care m-ai REadus sunt bine? Ți se pare că asta mi-am dorit? Mi-ai zis la o criză de nervi „lasă că de fete ca tine am mai auzit". M-AI DISTRUS CU ASTA! Așa ca mine cum? Care îți oferă sufletul la picioare? Ți se pare că nu te-am iubit? Cred că cea mai mare dovadă de iubire e faptul că m-am întors la tine după ce m-ai lăsat la pământ..după atâta timp. Chiar așa neînsemnată a fost iubirea mea? 

Am sperat până în ultimul timp că va fi bine, dar m-am păcălit singură. Și astăzi am decis să te blochez. Am decis să te blochez pentru că tu ai preferat să mă ștergi pe mine și să păstrezi în listă alte fete neimportante. Am ales să te blochez pentru că nu vreau să asist la cum tu cauți alte fete și eu evit băieții mințindu-i că sunt la aniversări, plecată în vacanțe, ocupată cu facultatea. CULMEA NU? Am ales să te blochez ca să nu îmi apară la pozele fetelor cum tu sari cu adoruri după nici două săptămâni. M-ai dezamăgit. Așa că îmi iau sufletul și plec cu el. Mulțumesc pentru tot. Acum nu pot da șansa nimănui crezând că va face ca și tine. Iar relațiile pansament nu sunt de mine. Am făcut asta data trecută și am rănit oameni. Mulțumesc că m-ai adus din nou în starea aia nasoală de acum 7 luni, mulțumesc pentru lacrimi, mulțumesc pentru sufletul sfărâmat bucăți, mulțumesc pentru nopți nedormite, mulțumesc pentru că m-ai rănit! 

Cu plăcere pentru dragoste! 

You broke me first - scrisori către tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum