Bunu yapmamalıyım,bunu yapmalıyım.Dişlerimi sıkarak,gözlerimi yumdum ve güçlükle Roman'ın bedenini çekmeye devam ettim.Sadece üç saniye sonra,yeniden nefes nefese kalarak kollarını aniden serbest bıraktım ve bedeni,baygın bir halde yeniden zemine düştü.Sikerler,bu işi.
Elimi belime koyarak,önüme düşen saçlarımı kavradım ve geriye çektim.Roman'ı hareket ettirmenin bu kadar güç olacağını hiç düşünememiştim.Gözlerim çaresizce etrafta gezinirken,son gücümle onu bodruma sürükledim.
Bir süre soluklandıktan sonra onu omuzlarından tuttum ve dikleştirerek,bileklerini kelepçe ile demire bağladım.Harika,her şey yolunda.Şimdi sırada uyanmasını beklemek vardı.Bağdaş kurarak yere oturdum ve gözlerimi ona diktim.Başı öne doğru düşmüş,hala baygın bir haldeydi.Her zaman ki ayık görüntüsünün aksine,şimdi fazla masum ve zararsız görünüyordu.Bu hiç de Godfrey'e göre bir şey değil.
" Siktir ... Yüce İsa. " Yüzünü buruşturarak,ağır bir hareketle başını kaldırdı ve güçlükle açtığı yeşil gözleri,beni gördüğünde ardına kadar açıldı,dudakları da.
" Günaydın,altın çocuk. " Ona,son derece sinir bozucu bir gülümseme ile bakarken gözlerimi büyülttüm ve başımı ona doğru uzattım.Öfke,yüzünde belirdi ve bir hışımla ellerini çekiştirerek bağırdı.
" Eija ! Sen ne halt ettiğini sanıyorsun ? Çöz beni,hemen. " Burnundan solurken,bana o keskin ve soğuk bakışları ile baktı.Belki bu bakışlar başkasının üzerinde sarsıcı bir etki bırakabilirdi fakat artık bana işlemiyordu.Avuçlarımı soğuk zemine dayayarak geriye doğru gerindim ve gözlerimi havada gezdirip,dudağımı kıvırarak,düşünüyormuş gibi yaptım.
" Umm ... Galiba,senin korkak kıçına hak ettiğini veriyorum.Sen ; benden kaçtın ve tek kahrolası işim buymuş gibi her sikik delikte seni aradım.Polis şeyini siktir et ; bu benim kişisel sorunum ; sadece sen ve ben ve bana yaşattığın tüm o hayal kırıkları ile ilgili ! " diye haykırdım.Büyümüş gözlerim onun sert bakışlarına kenetlenirken,Roman başını çevirerek alayla güldü.
" Hayal kırıkları ? Wow,gerçekten etkilendim,Eija.Baksana ; senden kaçmadım,tamam mı ? Sadece bir kaç bankayı soydum.Bunu sen de yapabilirsin,o da ve şu da ... Herkes yapabilir ! Kahrolası sikik bir kaç banka ! Birileri beliriyor ve bunun bir suç olduğunu söyleyip,beni tutuklamaya çalışıyor ... Bu benim seçimimdi ve yaptım ! Ve yapmaya da devam edeceğim,ne var biliyor musun ; yapma,bebeğim,bu komik ! "
" Komik mi ? Bana bak,sik ; sen kahrolası Robin Hood,değilsin ! Ve sen ... Sen ; sanki ... Sanki bir reality show'un starı gibi davranamazsın,sorumsuz piç ! " Öfkeyle kelimeleri adeta kusarken,ellerimi bir hışımla savurup durdum.Uzun nutkum beni nefessiz bırakırken ona sertçe baktım.Gözlerini yumup,başını geriye atarak direğe yasladı ve gözlerini kapalı tutmaya devam ederek gülmeye başladı.
" Bebeğim. "
" Komik olan nedir ? Çünkü ben ortada komik bir şey göremiyorum " dedim iğneleyici bir abartı ile başımı sallayıp dururken.Öfkeyle kısılmış bakışlarım yüzünde gezinirken,bana dudaklarındaki ufak bir tebessüm ile bakmaya devam etti ve usulca göz kırptı.
" Sinirlisin ve bunları çözeceğiz. "
" Hayır,hayır Roman.Bu sefer değil,kahretsin,bu ciddi ! " Gözlerini kısarak alaycı bir tavırla soluksuz konuştu.
" Sen bu değilsin,bebeğim.Evet,sen bu değilsin.Onu bana geri ver.Haydi,bebeğimi bana geri ver. " Eğleniyor ve beni yumuşatmaya çalışıyordu fakat yeterince yaşadım.Yeterince ağladım ve artık buna bir son vermem gerekiyordu.Ona doğru kaydım.Aramızdaki milimler kalana dek,yüzüne eğildim ve yanan gözlerimi büyülterek,gözlerine diktim.Ellerimi açarak kendimi gösterirken tok bir sesle mırıldandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑅𝑂𝑀𝐴𝑁 𝐺𝑂𝐷𝐹𝑅𝐸𝑌 // 𝐵𝐼𝐿𝐿 𝑆𝐾𝐴𝑅𝑆𝐺𝐴𝑅𝐷
Fanfiction" Biz insanlar,tanıdık bildik şeylerle bağlar kurarız.Yoksunluğun içinde bile bir güzellik bulabiliriz.Bu son derece insani bir tavır.Sahip olduklarımızla elimizden gelenin en iyisini yaparız.Zaman zaman bir köprünün korkuluklarının ilk basamağına t...