🖤Wyjazd do LA🖤

150 10 2
                                    

To był typowy dzień wstałem rano gdzieś o 11 ubrałem się ,usiadłem do kompa odpaliłem yt żeby zobaczyć czy wbiłem już milion subów bo założyłem się z Filipem szerzej znanym jako yoshi o 10k kto pierwszy wbije milion. Jednak nadal mam 800k subów no cud się nie wydarzy. Postanowiłem że dzisiaj zrobię dłuższego live mniej więcej 8 godzinnego. Wiadomo po co żeby było więcej kasy. Ale najpierw poszedłem zjeść śniadanie i nakarmić Momo gdy już to zrobiłem była 12.

Wszystko sobie już przygotowałem pod stream gdy nagle zadzwonił Paweł chociaż raczej wszyscy mówią na niego bladi zadzwonił z propozycją nagrania odcinka. Zgodziłem się wszedłem na dc i bladi rozpoczął nagrywkę zaczynając oczywiście mówiąc "TO BYŁ ZWYKŁY DZIEŃ..." Gdy nagraliśmy już amonga chciałem w końcu rozpocząć streama kiedy usłyszałem jakiś krzyk zza drzwi.

Głos zza drzwi: Krystian halo jesteś w domu?!

o nie już chyba wiem kto to 

*Krystian idzie otworzyć drzwi*

Kamil: hej Krystian

Krystian: cześć Kamil

Krystian: dawaj wchodź

Kamil: nie ja tylko na chwile mam ci coś przekazać i idę

Krystian: i dobrze

Kamil: co 

Krystian: nic nic

Kamil: no to tak jutro z całą ekipą KM lecimy do LA

Krystian: serio

Kamil: no będziesz?

Krystian: ta

Kamil: to ok do zoba księżniczko

Co on se myśli wyzywać mnie jeszcze będzie. O kurwa już 13 idę robić tego streama.

                                                      7 godzin później

No już po streamie, oczywiście Mandzio musiał pobić mój czas no ale w sumie zbyt dobry w speedrunach nie jestem. Dobra jutro wyjazd trzeba się spakować.....

💜Nexe x Ewron Fanfiction💜Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz