Seni Seviyorum

812 86 134
                                    

" Açıklamada belirttiğim gibi bu en son düzenlediğim anagramın kazananı _MinnieMcGonagall_ için yazılmış bir hinny kurgusudur🌸

" James ve Lily nin çıktığı ilk günü görebilseydik nasıl olurdu?"

Keyifli Okumalar...

......................................................................

Neden hala gelmedi?

Göl kenarını neredeyse üç kez turlamış olan James Potter oldukça sabırsızdı. Birkaç sene önce biri bugünün Lily Evans ile çıkacağı ilk gün olduğunu söyleseydi ona şifacıya görünmesini tavsiye ederdi. Ancak şimdi ne rüya ne de hayal görüyordu. Hatta dün Lily nin teklifini gerçekten kabul edip etmediğini üç kez Remus a sordurtmuştu (Çünkü geçmişte gerçekle rüyayı ayırt edemediği pek çok rüya görmüştü). Hatta her cevaptan aldığı evet için birinci çocuğunun adını Remus, ikincisine Lupin ve üçüncüsüne Aylak koyacağına söz vermişti.

Lily nin çıkma teklifini kabul ettiğine hala inanamıyordu. Remus un tavsiye ettiği gibi muzipliği azaltmanın ve daha sorumluk sahibi biri gibi davranmanın Lily i etkileyeceğini bilseydi daha önceden kendine çeki düzen verirdi. Oysa kızların muzipliğinden ya da havalı saçlarından etkilendiğini sanıyordu. James in Lily için öyle olmadığını anlaması zaman almıştı. Onu diğer kızlardan ayıran fark ise Lily Evans olmasıydı.

James Potter kalbini çarptıran kız...

Aslında geç kalan Lily değildi. James bir saat kala kendini tutamayıp  kaleden dışarı çıkmıştı. Çünkü hem bir aksilik çıkıp geç kalmaktan korkmuş hem de Sirius un onunla dalga geçip durmasından yorulmuştu. Bacaklarının titrediğini söyleyip duruyordu. Hatta Peter ve Marlene ile Evans ın onu birinci dakikada terk edeceği konusunda iddiaya girmişti.

Her ne kadar James görmezden geliyor gibi yapsa da bir şeyleri batırmaktan deli gibi korkuyordu. Çünkü o Lily di. Onun yanında ne zaman ağzını açsa ya aptalca bir sey söylüyor ya da kavga etmeye başlıyorlardı. Son altı yıldan epey deneyimi vardı.

Fakat bu sene farklı olacaktı. Olmuştu da. Sınıf başkanı olduğundan beri ilk kez Lily ile araları bu kadar iyiydi. Kendine söz verip bir kere bile çıkma teklifi etmemişti. Her nasılsa araları bu kadar iyiyken ( onu sonsuza kadar kaybetmeyi bile göze almıştı ) şansını denemek istemişti ve kızdan kalp krizi geçirmesine neden olacak bir evet yanıtı almıştı.

Bu Lily Evans tan aldığı tek ve son şanstı. Dünya yok olsa da hiçbir şeyin mahvetmesine izin vermeyecekti. Kendisinin bile...

Lily nin yanına, göle doğru yürüyor olduğunu fark etti. Paniğe kapıldı. Düzgün gorünmek için o kadar çaba sarf etmişti ki yerinde kıpırdamadan durmaktan vücudu kaskatı kesilmişti. Içinden Sirius a küfretti.

Gerçekten bacakları titriyordu. 

Lily, saçlarındaki hoş çilekli kokuyu yaya yaya yanına gelirken midesi daha beter kasılmaya başladı. Üzerinde ince bir kazak ve muggle tarzı bir etek vardı. Onunla çıkmak ezelden beri hayalini kurduğu tek şeydi. Öyleyse neden koşarak kaleye kaçma dürtüsüyle dolmuştu? O gryffindor un quidditch kaptanı, McGonagall a gözünü kırpmadan yalan söyleyen, hademe Filch i parmağında oynatan James Potter dı. Lily Evans parmağını bile kaldırmadan onu nasıl bu kadar savunmasız kılabiliyordu?

" Merhaba." dedi Lily, " Çok bekletmedim umarım." 

James, kulağa olabildiğince normal gelen bir ses tonuyla "Hayır, ben de zaten şimdi geldim." dedi. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 01, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

James & Lily (One Shot)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin