" 23 yaşındaki turist Cristal Eve Young,kayboldu. "*****
" 19 yaşındaki genç turist kayboldu.Chiara Lame,5 Ekim günü Los Angeles'a geldi. "
*****
" 22 yaşındaki genç kadın Beverly Winston Los Angeles'ta kayboldu. "
*****
" Melody Eve Young,Los Angeles'ta kayboldu.San Diego'da bir kaç gün geçirdikten sonra 28 Ocak'ta Los Angeles'a geldi.Polise göre,genç kadın California'da biraz daha kalacaktı.Kanada'da yaşayan ailesi ondan en son 31 Ocak'ta haber aldı.Bayan Young'un yaralı halde ya da tehlikede olması muhtemel.Neler olduğunu açıklayacak hiçbir geçmiş davranışı yok.Los Angeles Polis Teşkilatı'nın soygun ve cinayet masası iş başında. "
" Cecile Hotel,geceliği uygun bir fiyata çalışıyor.Burası senelerdir bir çok olaya suç mahalli oldu.Örneğin seri katiller,keskin nişancılar,fahişeler,yan kesiciler bir kaç dolar karşılığında burada kalabiliyorlar ve kimse bir şey diyemiyor.Toplamda 700 odası var.Burasını bir Krallığa benzetebilirsiniz ya da bir Ölüm Oteli'ne. "
" Melody Eve Young,dosyasında 20 dedektif çalışıyor.Onlara bildiğim her şeyi anlattım.Melody'i hatırlıyorum,burada dört gün kalacaktı ve çıkış yapacağı gün,yalnız değildi.Yanında bir adam vardı,muhtemelen burada tanıştığı yabancılardan biridir diye düşündüm ve açıkcası merak etmedim.Adam,muhtemelen 25'lerindeydi,emin değilim genç bir yüzü vardı.Bir kumraldı.İyi giyinimliydi ve çok uzundu,muhtemelen 1.90 üstüydü.Normal görünüyorlardı diyebilirim.Sohbet ediyorlardı ve Melody gülüyordu.Asansöre bindiler ve bir daha ne o adamı,ne de Melody'i görmedim. "
" Melody'nin odasına girdik.Kişisel eşyalarını bırakmıştı fakat otel personeli,onları toplamıştı.Oda dağınık değildi,gayet normaldi.Odaya zorla girildiğine dair bir kanıt yoktu.Uyuşturucu yoktu.Otelin kamera kayıtları yetersizdi,görüntü kalitesi berbattı ve Melody'nin dairesini kayıt eden kamera çalışmıyordu.Tüm kamera kayıtlarına baktık ve bu yaklaşık 20 saat gürdü.Ama ne yazık ki Melody'e ya da otel sahibinin tarif ettiği o adamı göremedik.Sadece otele girdikleri o kayıt vardı ve gerisi boş.Melody'nin yanındaki adamın yüzünü göremiyorsunuz,açı mükemmel ve bu sayede adam kendini gizliyor. "
" Ve bizde 20 dedektif,oteli aramaya karar verdik.İşimiz epeyce zordu,700'den fazla dolap vardı.Tüm gecemizi aldı.Ceset saklanabilecek her deliğe baktık fakat hiçbir şey yoktu.Bizde arama köpeklerini getirttik.Melody'nin bir kıyafetini koklattık ve merakla beklemeye başladık.Köpeklerden biri,bizi odasına götürdü.Daha sonra odadaki yangın merdivenine.Ve sonra,koku kayboldu.O yangın merdiveninde bir şey olmuş gibiydi.
Çok düşündük.Yangın merdiveninde ne oldu ? Melody kendini mi attı yoksa itildi mi ? Ya da çatıya mı tırmandı ?
" Kayda değer hiçbir şey yok,ama muhtemelen ortada genç kızlarla oynayan bir Seri Katil var ve o adam olabilir. "