Dintr-o data apare...Zayn.
Zaym era impreuna cu Teodora.Se plimbau prin padure.
-Ce cautati aici?
-Ne plimbam.Da cine este baiatul ala de la masina?
-M-a rapit.Acum dezlegati-ma de copac.
Dezleaga ei si incearca sa fuga toti,dar dintr-o data apare Sebi in fata.
-Unde fugiti voi?
-Acasa!Tu esti un nesimtit si ai rapit-o pe Elena.
-NU!Acum toti veniti cu mine.
Zayn ca sa ne apere incearca sa il loveasca. In spatele nostru apar 3 oameni care ne-au adormit.
Ne-au urcat intr-o duba si ne-au dus intr-un loc mai pustiu ca padurea.
Era tot intr-un fel de padure.Ne-au legat la ochi si ne-au bagat intr-o cabanuta. Acolo ne-au legat mainile la spate.
Au plecat si au incuiat usa.La picioarele mele era un lemn .
L-am ridicat cu picioarele incercand sa sparg geamu de deasupra capului meu.
Am aruncat ,s-a spart si au cazut cioburi.
Am luat un ciob mai mare l- am pus intte picioare.Am frecat sfoara de ciob pana s-a rupt.
M-am dus sa ii dezleg pe Zayn si Teodora.
Am luat agrafa din par si am incercat sa deschidem usa.Noroc ca Teodora era experta..
Am deschis usa si am incercat sa plecam.Am luat-o prin padure pana am ajuns la strada .
Acolo nustiu cum da era Niall,Liam, Harry si Louis ,ne cautau.Ca mm d i-am vazut am alergat repede spre ei.
Dar dintr-o data a trecut o masina si l-a izbit o masina pe...