După o perioadă lungă,noi ne-am despărţit dar am rămas prieteni..
Eu şi Kati ne pregăteam să mergem în oraş.În timp ce noi ne plimbam prim mall,a inceput o ploaie care parcă nu se mai termina..
zice Katy: Hai să luam un taxiu pana acasa,ca sa nu ne ploaie..
eu: Bine..asa ramane..dar in seara asta dormi la mine?
Katy: Da..dar poate sa vina si Harry?
eu: Da..desigur..
Zic pe un glas tremurând,si cu ochii inlacrimati...
După ce am ajuns acasa la mine,dupa jumate de ora apare si Harry ,cu o sacoşa in mana,plina cu bunatati..
Katy: Da..Elena...cu cine mai esti impreuna?
eu: nimeni ..vreau o perioada singura,fara relatii...KAty: De ce? ce te-a facut sa nu mai vrei relatii?
eu:am suferit destul..Nu mai vreau sa iubesc vreodata pe cineva..vreau sa imi vad de scoala.Mai am pana ma maturizez ..
Katy:Da..chiar trebuie sa te maturizezi..Fazele cu taiatu ,se vad ca suferi...Nustiu de ce te tai pe la mana? Ai viata inainte..
Eu : Da..si stiu asta....Da tu ..mai esti cu Harry?
Katy: Da..chiar il iubesc foarte mult si chiar nu vreau sa il fac sa sufere sau sa ma faca sa sufar.
Eu: Bine ..ai grija de tine..
Dupa multe vorbe...Pe la 22:30 Harry a plecat,si am ramas doar cu Katy...Am dormit destul incat sa nu fim obosite ,pentru testarea de maine...
____________________________
Scuzati-ma ca nu am mai postat de mult...Da na..treburi..sper sa va placa.❤❤ Poate incep să postez mai mult si mai des.