01

231 7 2
                                    

Pov Violetta

Ik stond hopelijk aan het begin van mijn leven, maar dat denk ik niet. Zoals gewoonlijk kwam Annie weer de trap afgestormd "Violetta Gastillo heb nu alweer een onvoldoende voor je wiskunde" "JA VIND JE HET GEK ALS IK GEEN TIJD KRIJG OM TE LEREN OMDAT IK JOU KLUSJES MOET DOEN" schreeuwde ik "Violetta wat is da geschreeuw hier in huis je weet dat ik dat niet wil" "nou mevrouw hier vind het gek dat ik weer een onvoldoende heb maar hoe kan dat toch komen he Annie, vertel het maar tegen papa" "Annie wat moet je mij vertellen" "euhm... he..lemaal...niks....hoor...menneer...herman" zei ze stotterend alsof ze haar tong is verloren "ben je nou ook nog je tong verloren Annie" "nou Violetta alsjeblieft ga naar je kamer" ik liep naar mijn kamer en pakte mijn laptop en ging een beetje rond kijken wat er zoal hier te doen is, ik kwam op een site te recht van een of andere school genaamd studio 21, ik bekeek de site en zag me zelf wel al in die school rond lopen.

Ik werd naar beneden groepen het was nu onderhand half 5 en ik begon wel onderhand honger te krijgen "Violetta ik heb met Annie gesproken en ze heeft me alles uitgelegd en heb haar dus ook ontslagen" van maakte ik een klein vreugde dansje en vroeg aan pap wie mijn nieuwe gouvernante werd maar hij wist nog niemand.

Het was nu bijna half 10 dus liep ik naar boven, trok mijn piyama aan en viel al snel in slaap toen ik in bed lag.

Heey lezers
Weer een hoofdstukje hopelijk vinden jullie het leuk
Xx

Violetta's levenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu