Pov. Violetta
Ik werd wakker van het licht dat door mijn grote ramen heen scheen, Ik stond op en wou me omgaan kleden maar ik zag een grootte bos bloemen staan. Ik liep er naar toe en las het briefje wat er aan hing
Lieve violetta mijn kindje
Vandaag word je 15 jaar maak er een prachtige dag van
Liefs papa
Ps. Er is een groote verassing beneden.
Ik kleede me als een gek om en rende naar beneden, ik stond met open mond te kijken toen ik mijn tante zag staan "ANGIE" ik rende als een gek naar haar toe en knuffelde haar dood "ow angie ik heb je zo gemist" "ik jou ook hoor schatje" ik liep naar papa toe en bedankte hem dat hij angie had uitgenodigd en knuffelde hem ook dood.Ik rende met Angie naar boven want ik moest haar die site van die een of andere studio laten zien "Kijk Angie zou dit iets voor mij zijn?" "Ik weet het niet liefje, heb je het al aan je vader gevraagd?" "nee nog niet maar hij keurd het toch niet goed" zei ik een beetje beteutert dat Angie me niet steunde "weet jij waar die studio is" "ja hoezo" "kunnen we er dan niet een keer heen gaan om te kijken of zo" "ik weet het niet liefje, ik kan misschien wel iets regelen met de directeur hij is een goede vriend van me" "dankje dankje Angie ik hou van je" "ik ook van jou, ga je mee naar beneden" "ja hoor tuurlijk Angie, ik kom er zo aan" Angie liep naar benenden en ik deed mijn make up nog even goed en liep toen ook naar beneden.
Ik kwam beneden en mijn opa en oma zaten er ookal en iemand die mijn humeur helemaal verpeste JADE oh wat haat ik dat mens. "Violetta kindje kom is hier" "Jade wat kom je doe mijn verjaardag verpesten of wat" "Violetta alstublieft doe normaal" riep mijn vader "maar papa ik wil niet dat ze op MIJN verjaardag is" mijn vader liep naar Jade toe en zei iets waardoor ze snel het huis uit was "zo goed Violetta" "ja beter dan dat ze mijn humeur en verjaardag verpest"Ik zat ondertussen bij Angie over die studio te praten tot de bel ging "IK DOE WEL OPEN" schreeuwde Olga, er stond een jongen met een groote doos, het leek wel een taarten doos dus rende ik als een gek naar de deur "kijk is Violetta je verjaardags taart" ooh dankje Olga ik liep met de taart weer naar de keuken samen met Angie en sneed hem aan. Ik hoorde Olga schreeuwen tegen die jongen.
Het was laat en iedereen begon naar huis te gaan dus bedankte ik iedereen en liep toe snel naar boven en ik pakte mijn dagboek
Hey dagboek
Vandaag was mijn verjaardag het was geweldig totdat ik Jade op mijn verjaardag zag zitten was het verpest maar ik hoop dat Angie iets kan regelen voor die studio
Xx ViolettaIk legde mijn dagboek weg en viel toe al snel in slaap.
Hey lezers weer een hoofdstukje
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en blijf natuurlijk lezen en lees natuurlijk ook mijn andere boeken
Xx XtsX
JE LEEST
Violetta's leven
FanfictionDit boek gaat over het leven van Violetta Gastillo (ik ga hem niet helemaal na schrijven)