Jeon Jungkook -> Fiul lordului Jeon -> Omega.
Aroma sa este finuță, de lemn dulce, miere, crin si visine. Spre deosebire de alții Omega, parfumul lui Jungkook este simplu dar de neuitat.
Kim Taehyung -> Clanul Kim -> AlphaAroma lui Taehyung este pe departe plăcută. Lemnul de cedru si muschiul de stejar sta constant la suprafață, dand de gol statea sa mereu ursuză, ostilă. Desi este cel mai tânăr dintre frați Kim, Taehyung este cel mai serios, tot timpul dur, rece, închis in sinea sa.
Rareori parfumul său este străbătut de o mireasma de lămâie verde. Un miros dulce pe care putini au avut norocul să-l guste.
Kim Namjoon —> Alpha —> Capul clanului Kim.
Debutează cu un amestec fresh-aromatic de grepfrut cu lavandă. Apoi trece pe primul plan combinația elegantă de tonuri picante de cardamon, de cimbru și de whisky. Acordurile lemnoase de tonka, de piele și de vetiver încheie perfect această experiență olfactivă sofisticată și captivantă.
Jung Hoseok —> Alpha —> Regele dinastiei Ignis.
Senzual, răcoritor și pur, aroma sa poate sa te sufoce sau sa te purifice. Parfumul se deschide cu note proaspete de mandarină si flori de portocală în compania unui acord lemnos. Cele m ai puternice fiind lemnul de trandafir si lemnul de santal.
Min Yoongi —> Omega —> Nobil din Dinastia Astrum.
Parfumul lui Yoongi este suav si iti rămâne întipărit in minte. Flori de liliac, regina nopții, frezie albă, petunie, iasomie neagră, alături de pieprul roz creaza o mireasmă armonioasă, rece si misterioasă.
Kim Seokjin —> Alpha —> Regele dinastiei Astrum.
Aroma sa se deschide în piper roz ușor înțepător, combinat genial cu mandarina suculentă, îmbătătorul liliac, o bază dulce și lemnoasă, de ambră și paciuli.
Park Jimin —> Omega —> Clanul Kim.
Întreaga compoziție poartă amprenta aromei delicate de caramel, care se metamorfozează treptat în prezența altor ingrediente. Mai întâi se dezvoltă tonuri de piersică, de portocală și de mandarină. La scurt timp, caramelului i se adaugă minunata floare de portocal și misterioasa iasomie. Caracterul compoziției devine mai intens datorită amestecului de ambră caldă cu esențe lemnoase: cedru, guaiac și lemn de santal.
CITEȘTI
Love or Hate.
FanfictionJeon Jungkook este fiul Lordului Jeon, renumit dupa caracterul său strict, dur , devotat complet familiei Regale. Spre deosebire de tatăl sau Jungkook este exact opusul său. Cu un comportament blând dar rebel, gingas, voinic si binevoitor, Jungkoo...