• ────── ✾ ────── •
Fiecate Alpha / Beta / Omega are un miros unic, o aromă, asemenea unei amprente.
Simțul olfactiv —> este direct legat de papilele gustative, rezultând astfel abilotatra de a gusta aroma unul celuilalt.
Pheromoni —> sunt substanțe chimice produse si eliberate in mediu înconjurător, afectând comportamentul si stare fizica indivizilor din jur.
—> toata lumea, familie, prieteni, perechii, chiar si dusmani sunt legati printr-o "legătură de pheromoni."
—> Fiecare persoană are o legătură unică de pheromoni, făcând fiecare legătură special, unică.Sindromul inimi frânte —> când un alpha este respins de sufletul pereche, corpul său începe sa se deterioreze. Isi vor pierde instinctele de baza alpha cum ar fii apetitul sexual fata de alții omega, simțul mirosului, producerea pheromonilor, curând vor dezvolta si probleme psihice, insomnii, refuzul de a mâncat, depresie sau gânduri de sinucidere. In stagiul final sindromul va dezvolta celule ce va omorî inima.
" inima se va sinucide, deoarece își pierde motivul pentru a bate în continuare "
Colți alpha —> colți lor vor creste pe măsură ce se maturizează pana când ajung la lungimea lor maximă ( 18 - 20 de ani ). Sunt colți retractabili, asemenea unui sarpe, sunt direct conectați la o glandă, Glanda pherominică lichidă.
—> In o bătălie alpha isi vor lăsa urme de mușcături pe corpul inamicului pentru a afirma dominanta.
—> O mușcătură aproape de gat poate însemna o promisiune eternă de a prețui si proteja sau poate însemna proprietate.Mușcătură păianjen —> atunci când un alpha isi pierde încrederea sau refuză sa creadă in legătură sa cu un Omega, il respinge, mușcătura lăsată de acesta va începe să se modifice, creând in jurul sau o pânza asemenea unei pânze de păianjen, neagra sub piele provocând arsuri si dureri.
—> când un alpha își înfinge dinți isi injectează pheromoni lichizi, în carnea unui omega, devenind unul și același. Acel lichid se transforma în venin dacă legătură lor se rupe în termeni rai cum ar fii pierderea încrederii, înșelare, etc. De asemenea dacă alpha ul moare din cauza sindromului inimi frânte omega ul de asemenea va muri din cauza veninului.Fiecare Alpha este născut cu un "lup" în interiorul său. Instinctul lor de bază : supraviețuirea.
—> distrugerea, rănirea chiar si uciderea pentru a supraviețui.
Lupul de asemenea este partea întunecată a unui alpha. El păstrează cele mai negre gânduri si dorințe. Lupul nu este întocmai rău , depinde cu este hranit de Alpha.
— > hrănește lupul cu iubire si compasiune, va creste într-un erou, un cavaler în armură stralucitoare.
— > hranestel cu furie, lacomie, mândrie falsă, teroare, groaza, neîntelegere, asprime, durere, va creste într-un monstru. Un lup care doreste atât de mult iubire încât va omorî pentru asta.Fiecare Omega este născut cu un " lup " în interiorului său, nimit " Luna ". Instinctul lor de bază : Supraviețuirea.
Spre deosebire de Alpha, Luna dintr-un Omega este partea vulnerabila a acestuia. Protejarea este pe primul loc în instictele sale. Protejarea sa de posibilul pericol din jur cât si a apropiaților sai.
Cuib — > Un instinct omega de a se proteja. Ei vor aduna lucruri moi ce au miros familiar, cum ar fii hainele membrilor familiei sau a perechi, pentru a face un cuib circular unde sa se cuibărească, sa se ascundă până se simt m ai bine.
• Mai multe detalii vor fii adăugate pe parcurs •
CITEȘTI
Love or Hate.
FanfictionJeon Jungkook este fiul Lordului Jeon, renumit dupa caracterul său strict, dur , devotat complet familiei Regale. Spre deosebire de tatăl sau Jungkook este exact opusul său. Cu un comportament blând dar rebel, gingas, voinic si binevoitor, Jungkoo...