♤ 1 ♤

284 52 9
                                    

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


- Dute Jungkook! Exclamă o femeie în vârstă împingând micul omega spre pădurea întunecată.

- Noona te rog! Nu vreau sa plec. Se împotrivește omegaul doar ca sa fie bruscat cu putere spre copacii impunători.

Vântul bătea puternic făcând coroana acestora să se clatine spre pământ, creend impresia ca vor să-l apuce cu crengile lor dure. Pământul de sub picioarele sale era alunecos si umed.

Pasi lor in noaptea se auzeau printre sopate răstite si suspine.

El, Jeon Jungkook era trimis din cuibul caminului său în miez de nopate. Trimis pe insula clanului Kim, renumiți pentru ura lor fata de nobili si sângele rece ce le curgea prin vene. Taiau in carne vie, călcau peste cadavre pentru a si atinge scopurile.

De ce Nana sa îl brusca cu atâta forța spre miezul păduri unde îl astepta chiar capul clanului, Kim Namjoon? Din cauza regimului toxic în care un Omega beneficiază de foarte puține drepturi.

Mână sa a fost cerută în mariaj de un Lord cu o putere influențatoare foarte mare. Un lord de vârstă înaintată ce era disperat după mostenitori puternici pe care doar cei cu sânge nobil ii putea oferi.

Moartea recenta a Regelui si lipsa părinților săi ia creat portița perfecta în a acționa si a si forta influenta asupra sa.

Fiul Regelui, Jung Hoseok era plecat pe tărâmurile Astrum pentru a forma o alianță cu Regele Kim Seokjin.

Daca Jungkook cade în mâinile Lordului, pana se întoarce Hoseok si se face ceremonia de succesare la tron, Omegaul va fii in câteva luni de sarcină.

- E singurul loc unde vei fii în siguranță Jungkook! E ultimul loc unde te-ar caută. Șopti femeia conținând să-l tragă dupa ea, cu sufletul la gură sub teroarea de a nu fii prinși.

Jungkook era conștient de asta. Clanul Kim nu degeaba aveau o reputație atât de rea. În special mezinul familiei. Kim Taehyung care a nimicit într-o singură nopate peste 20 de persoane si a incendiat conacul victimei.

Tuturor le era frică de ei. Exact asta nu înțelegea. Cum a reușit Nana , in catva ore, să vorbească cu capul clanului, să-l convingă sa vina aici in miez de nopate si cum era atat de sigura ca îl vor ține în siguranță.

- Până se întoarc părinți tăi si Hoseok puiule, nu-ți face griji, ii trimit scrisoare cum ma întorc la conac. Va veni dupa tine, sa nu-ți fie frica, bine? Șopti strângându l de mână usor. Un gest ce ar trebui să-l aline dar pheromoni săi amari sau ascuțit când a văzut la câțiva pași distanță, calul negru ca pana corbului acoperit de armură din fier.

- Namjoon, răsufla ușurată femeie făcând un bărbat să apară de după cal, având hamul în mână.

- Noona, se apleacă ușor în semn de respect, unindu-si mai apoi privirea cu Jungkook.

- Ai grijă de el, da? Se grăbi femeia sa se apropie de el si să-și împingă copilul de suflet spre Alpha.

- Desigur. Ai cuvântul meu, spuse blând prinzând omegaul de mână.

- Jungkook, sa fii cuminte da? Sa asculți de Namjoon, da?

Satenul a aprobat din cap încet simțind cum lacrimi i se adună în spatele ochilor. Femeia ia sărutat rapid fruntea. Sa m ai uitat o data în ochii lui Namjoon si sa întors cu spatele.

- Haideți plecați repede. Spuse controlându si tremuratul din glas. Ne revedem curând.

Jungkook nu si-a găsit puterea să isi ia
la revedere. Și-a mutat privirea spre Namjoon mușcându-se de buza de jos pentru a-și stăpâni lacrimile.

- Haide micuțule, roști blând începând să emane pheromoni calmanți încercând să-l liniștească. E timpul sa te ducem într-un loc
m ai sigur...

Jungkook aprobă din cap usor, primind ajutorul lui Namjoon în a se urca pe cal. Alpha ul sa urcat si el in spatele său si au pornit la drum prin mantia de întuneri. Daca Noona avea încredere in Namjoon atunci si el va avea.

Jungkook a adormit la un moment dat. Extenuat de frica, adrenalina risipită care la epuizat si tristețe.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Love or Hate.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum