Beden dersi için üzerimizi değiştiriyorduk. Sehun ve Kai bana bakıp bakıp birlikte gülüyorlardı. Sonunda dayanamayıp "Ne var?" diye çıkıştım.
Sehun parmağıyla işaret ederek "Niye üzerini değiştirmek için acayip şekillere giriyorsun ?" dedi. Eşorfman üzerini kafamda geçirmiş kollarımı geçirmeden üzerime çekmiştim ve eşorfmanın altında serbest kalan ellerimle gömleği çıkartmaya çalışıyordum"Hiç te tuhaf değil tamam mı!" dedim beni rahat bırakmalarını ve rahatça üzerimi değiştirebilmeyi dileyerek..-https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t34.0-12/10965819_10206227370911639_1770202982_n.jpg?oh=1ecb3c8bfd1e7e30c2a505d2bde3313c&oe=54DD61AB&__gda__=1423809658_2ece45904f4cc516ec0dc3c8191e9dd1 resimde ki gibi malesaf ne kadar uğraştıysam da medyaya yükleyemedim *~*-
Ama duracak gibi değillerdi "O zaman neden vücudunu gizlemeye çalışıyorsun yoksa sakladığın bir şey mi var ?" dedi Kai ben "Hayır yok!" derken Sehun ile bir an için bakıştılar ve bu harekete geçmeleri için sinyal gibiydi.
Sehun beni tutmaya çalışırken Kai eşorfmanımı çıkartmaya çalışıyordu. Ben debelenerek onları engellemeye çalışıyordum ve bir yandan da "Durun,kesin şunu" diye bağırıyordum. Sınıftakiler ise bizi izliyordu. Herkes durumuma gülümsüyordu bir kişi hariç.
"KESİN ŞUNU"
Kris'in sesi sınıfta yankılanmıtı ve herkes olduğu yerde donup kalmıştı sınıftan çıt çıkmıyordu. Bana doğru bir kaç adım attı. Sinirden kaşları çatıktı ve ben korkudan nefes bile alamıyordum.
Bir eliyle Sehun'u arkamdan iterken diğer eli ile Kai'nin elinden eşorfamanımın ucunu kurtardı ve üstümü tamamen örterek "Görmüyor musunuz Tao bundan hoşlanmıyor " dedi.
Kai ve Sehun korkudan bir şey diyemiyordu çünkü Kris gerçektende çok korkutucu görünüyordu. Beni kolumdan tutarak çekiştirmeye başladı.
Beni sınıftan çıkartırken " Başka bir yere gidelim burada rahatça üzerini değiştiremezsin nasıl olsa" dedi. Sesinden hala sinirli olduğu anlaşılıyordu o yüzden bir şey demedim ve beni sürüklemesine izin verdim.
Koridorun bir kenarında Chanyeol ve Beakhyun kolumdan tutmuş beni peşi sıra sürükleyen Kris'e bakıyorlardı ve Chanyeol'un "Kris'le Tao ne zamandır bu kadar yakın ?" diyen sesini duydum. Ona dönüp sinirle baktım.
O sırada Kris beni boş bir sınıftan içeri doğru itti.
"Ahh... Şey... Kris ne yapıyorsun?" dedim çekinerek hala sinirli olabilir düşüncesiyle onu daha fazla sinirlendirmek istemiyordum. Ayrıca neden bu kadar sinirliydi ki yanlış bir şey mi yaptım, yada yanlış bir şey mi söylemiştim. Hatırlamıyorum...
Bir anda eşorfmanımı tuttu ve havaya kaldırdı karnımdan neredeyse boynuma kadar her yer görünüyordu şimdi. ŞAşkınlık ve utançla beraber ufak çaplı bir çığlık atım ondan hızla uzaklaştım.
"KRİS SEN- Bu cinsel tacize girer seni götdeliği!!" diye bağıdım.
Gayrt ciddi bir şekilde bana bakarak " Artık seni çıplak gördüğüme göre herkes bizi kabul edecek Tao" dedi ne hakkında konuştuğundan hiç bir bir fikrim yoktu. Bu da ne demek şimdi?
" Ne saçmalıyorsun Kris?" dedim kafam karışık bir şekilde. Daha cümlem bitmeden kaslı kolların beni sıkıca sardığını hissettim. Sanki beni içinde bir yerlere hapsetmek ister gibi sarmıştı kolları.
Ne yapacağımı şaşırmıştım ona sarılmalı mıydım? Ama bu yanlış olmaz mıydı çünkü beni gerçekten sevip sevmediğini bilmiyordum. Her şeyden önce kendi hislerimi bilmiyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı ✔
FanfictionTANITIM "Biliyor musun Tao gerçekten tatlısın" "Huh? Ne?" Şaşkınlıktan küçük dilimi yuttum sanırım. Neden bahsediyor bu çocuk, okul bitmiş olmasına rağmen sınıfta bir kaç kişi vardı onlardan birine mi dedi diyeceğim ama gözlerimin içine baktığına gö...