Draco, arkadaşlarından nefret ediyordu. Ertesi gün anlatması gereken bir ders olduğunu söylemesine rağmen arkadaşları onu dinlememiş ve zorla dışarı çıkarmışlardı. Draco'yu birileri ile tanışması için zorladıkça o alkole sarılmıştı. Eline geçen tek şey ise rezil bir baş ağrısıydı.Aynadaki görüntüsü de en az baş ağrısı kadar rezildi. Göz altları çökmüş yüzünün rengi çekilmişti. Soğuk bir duşun işe yarayacağını ummuştu ancak o da bir halta yaramamıştı. Mutfakta bir şeyler atıştırdı ve dolabının karşısına geçti. Koyu gri bir gömlek, siyah kanvas pantolon ve siyah kemer seçti. Arabanın anahtarlarını bulmak için salonun altını üstüne getirmek zorunda kalmıştı çünkü gece eve girerken o kafayla ne yaptığını hatırlamıyordu.
Normal bir sabah olsa kesinlikle çörekleri pas geçmezdi ancak derse az bir zaman kalmıştı.
Harry ise Draco'nun aksine güzel bir güne uyanmıştı. Okuldan önce kafeye uğramış ailesi ile güzel bir kahvaltı etmişti. Arada gözü kapıya kaysa da buna çok da takılmamıştı. Kahvaltı için gelen müşterilere servis yapmış ve annesine mutfakta yardım etmişti. Derse az bir süre kala kafeden çıkmak için ayaklandığında sıcak çörekler gözüne takılmış ve iki çöreği karton kutuya koyup yanına almıştı.
Şimdiyse bu yaptığının aptalca olduğunu düşünüyordu. Sonuçta profesör her gün gelmek zorunda değildi, belki bir işi çıkmıştı belki de haftalardır yediği için bıkmıştı. Harry yine de kendine engel olamamıştı işte.
Dersliğe elinde kutu ile girdiğinde Ron ile göz göze geldi. Arkadaşının gözlerinin içinin parladığına yemin edebilirdi.
"Harry, onların benim için olduğunu söyle."
"Üzgünüm Ron, keşke söyleyebilsem."
Ron çocukça dudak büktüğünde Harry içten bir kahkaha attı.
"Çıkışta kafeye uğrarsan eminim annem seni neşelendirecektir."
Lily Harry'nin arkadaşlarına bayılıyordu. Ona kendi arkadaş grubunu hatırlatıyordu. Ron ve Hermonie de bu sevgiden açıkça faydalanıyordu.
Onlar kendi aralarında sohbet ederken Draco dersliğe girdi ve tüm ilgi ona döndü.
"Birilerinin gecesi uzunmuş anlaşılan."
Harry arkasında oturan tanımadığı kızın söylediği ile Draco'yu inceledi. Yüzü ruh görmüş gibi bembeyaz gözleri ise ölü gibiydi. Her zamanki hevesli ve enerjik halinden eser yoktu.
Draco bazı bakışlardaki imalı parıltının farkındaydı ancak görmezden geldi.
"Bugün inceleyeceğimiz isim İsaac Newton. Newton, evrensel kütleçekimini ve hareketin üç kanununu ortaya koyduğu eserin ismini bileniniz var mı?"
Hermonie önündeki kitaba sarıldı ve hızlı hızlı cevabı aramaya başladı bu sırada Harry biraz utanarak elini kaldırdı.
"Evet, Bay Potter?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Croissant| DRARRY {AU}
FanfictionDraco, iyi bir üniversitede fizik dersleri veren oldukça başarılı bir profesördür; Harry ise aynı üniversite okuyan bir öğrencidir. Yolları bir çörek sayesinden kesişen Harry ve Draco, birbirine çekilen iki zıt tanecikle aynı sonu paylaşacaktır. {...