merhaba!
yeni bir kurguyla karşınızdayıım, umarım bunu da beğenirsiniz <3o zaman, başlayalım.
——
bir zamanlar, dünyayı devler adı verilen uzun boylu, büyük yaratıklar ele geçirmişti. insanlarla besleniyorlardı, ve bir çok türe sahiplerdi.
devleri insanların yaşadığı yerlerden korumak için koca surlar vardı fakat bu da yaramıyordu.
işte bu yüzden, keşif birliği diye bir birlik kurulmuştu. bu birlik titanları öldürmek amaçlıydı, devlerin soylarının tükenmesinin ve insanların ölmemesiydi amaç.
o zamanlar yaşayan çok güçlü bir adam vardı, bu birliğe ait bir kaptandı. ona levi ackerman denirdi, insanlığın en güçlüsü olarak bilinirdi.
bir gün devleri öldürmek için yapılan bir savaşta savaşıyordu. devleri çabucak öldürebilirdi, buna güvenerek oldukça güçlü bir deve hücum etti.
fakat bu güven onun sonunu getirdi. devin koca ağzına girerken gözlerini kapatmadı, sadece çektiği acının sonunda bittiğini düşünüp o nadir görülen hoş gülümsemesini sundu.
gözlerini tekrar açtığında beyaz bir yerdeydi, melekler uçuyor ve beklediğinin aksine sevdikleri onu beklemiyordu.
"levi ackerman."
kendi ismini duyduğu gibi sesin geldiği yöne yöneldi. ardından sinirli fakat soğuk sesiyle karşısındaki meleğe sesini yüksek tutarak konuşmaya başladı.
"onlar nerede? isabel, farlan, hange, erwin..?"
"onlar başka bir hayata gittiler."
"ne?"
"bak levi ackerman. diğer gelenler hiç başkalarını sormadı, bu yüzden onları birkaç gün sonra diğer hayata yolladık. olması gereken zaten buydu, direk gönderemezdik. fakat sen geldiğin gibi yanıma gelip onları sordun, bu yüzden sana bir teklifte bulunacağım, onları çok özlemişe benziyorsun. seni bu yaşayacağın birkaç günden alı koyacağız, fakat onlar gibi modern bir dünyaya gideceksin. orada ölmüş sevdiklerini bulamazsan, cehenneme gideceksin levi ackerman. unutmadan söyleyeyim, ölen arkadaşların ve ailen geçmişini hatırlamıyor."
"peki 1-2 gün sonra gideceksem, niye şimdi gidiyorum?"
"çünkü onların hafızaları silindi. ama sen şimdi gidersen şu an neler olduğunu hatırlayacaksın, devleri öldürdüğünü, kısacası geçmişini hatırlayacaksın. ama dediğim gibi, onlar hatırlamıyor."
siyah saçlı oğlan düşündü, eğer giderse onları şu anki akli dengesiyle görebilirdi. fakat onları bulamazsa da, cehenneme gidecekti. ama önceki hayatı zaten cehennemdi, alışıktı böyle şeylere.
"kabul ediyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
in another life ; eruri
Fanfiction"seni bu yaşayacağın birkaç günden alı koyacağız fakat onlar gibi modern bir dünyaya gideceksin. orada ölmüş sevdiklerini bulamazsan, cehenneme gideceksin, levi ackerman. unutmadan söyleyeyim, ölen arkadaşların ve ailen, geçmişlerini hatırlamıyor." ...