Şok notlar

78 30 147
                                    

İyi okumalar

Ertesi gün yasemin,evdeki herkesten önce kalkmıştı. Güzel haber'ki dünkü yorgunluğu, karamsarlığı ve stresinden eser kalmamıştı.

Saate baktı altı'ya yirmi iki geçiyordu, dün geç kaldığı için her gün düzenli olarak yaptığı beş kilometre bisiklet turunu  dün yapamamıştı. Neyse ki bugün erken kalkmıştı, kendince içinden " bugün on kilometre gideceğim ne de olsa erken kalktım" dedi. Hemen bisiklet çantasını aldı,spor giysileri ni giydi, kaskını taktı tam çıkacaktı ki son anda aklına geldi suyunu almayı unutmuştu. Hemen bisiklet matarasını aldı ve su doldurmaya başladı. Suyunu matarasını doldurdu, çantasını koydu.
Sabah bisiklet sporu için hazırdı, bisikletini aldı ve kulaklığını takarak yola çıktı.

Güzel günün temiz havasını içine çekti ve şöyle dedi "hayat herşeye rağmen güzel"dedi.
Haklıydı'da her türlü olaylara rağmen yaşanmaya değerdi.
Düne göre bugün kıyaslanamayacak kadar güzel'di.

Her gün yaptığı bugün iki katı yapacağı turunun yarısını gitmişti bile. Biraz mola verdi, çantasından matarasını çıkarıp suyunu içti bir tane de çikolata çıkardı keyiflice yemeye başladı.
Sporcular için çikolata birebirdi güzel'di, enerji veriyodu.

Çikolatasını bitirdi kabuğunu çöp kutusuna attı, suyundan son bir yudum aldı ve yola devam etti.
İki kilometre gidince saatine baktı saat yedi olmuştu bile çoktan. Yoluna devam etti.
On dakika sonra eve geldi, duşunu aldı.

Annesi kahvaltıyı hazırlamıştı.
Kahvaltısını güzelce keyifle afiyetli bir şekilde yaptı ve okula gitmek için hazırlandı.
Kapıdan çıkarken annesi "güzel kızım dikkat et kendine günün iyi geçsin yavrum, allah zihin açıklığı versin" dedi.
Yasemin karşılık olarak "sağol anneciğim akşam görüşürüz"dedi.

Bu kere ayakkabılarını giydinden emin oldu, dünkü gibi gitmek istemezdi montuna'da aldı ve durağı doğru gitmeye başladı.
Duragı vaktinde gelmişti.
Otobüs gelirken kendinden 1 sınıf büyük 11. Sınıf öğrencisi yağmur ile konuşmaya başladı.
Otobüs geldi bindiler ve okula vaktinde vardılar.

En son yağmur'u "iyi dersler bitanem"dedi. Yağmur karşılık olarak"sanada iyi dersler kelebeğim"dedi.

Sınıfı mutlu ve huzurlu bir şekilde girdi en sevdiği arkadaşı burcu ya "günaydın dedi gülümseyerek.
Burcu "ooo bugün seni mutlu gördüm dünkü karamsarlığından birşey kalmamış"dedi.
Evet bugün güne iyi ve dinç başladım, bir tek heyecanım acaba dünkü sınavlardan geçtim mi?" dedi. "Evet bugün sınavlar açıklanacak inşallah geçmiş sindir" dedi burcu. İlk ders fizik'di, öğretmen sınıfı sakince  girip sınav kağıtlarını çıkarıp okuyarak dağıtmaya başladı. Öğretmen yasemin dedi anda kalbi durmayacak şekilde çok hızlı çarpmaya başladı, heyecan dan nefesi kesildi. Sınav notunu okudu anda şok olmuştu 60 -70 arsası beklediği sınavdan 83 almıştı. Burcu "vay be tebrikler nasıl 83 aldın?"dedi. Burcunun konuşması ile kendine geldi biraz'da olsa girdi şoktan kurtulmuştu.

Yaseminin şoku diğer derslerde'de devam etti. Edebiyat 90 beklerken 70 aldı tarih 64 falan beklerken 78 almıştı sanki tüm beklediği notların tersine almıştı.
Peki ya matematik??
On sorudan sadece altı tanesini yaptığı matamatik'den kaç almıştı. Son dersin teneffüs zili çalmıştı o sırada matematik hocası elinde sınav kağıtları ile sınıfa girdi ve sınav kağıtlarını verdi.
Yasemin alır almaz sınav notunu baktı elli di tam sınırla bu sene kurtarmıştı. Dünkü karamsar kötü göçen günlerden sonra bugün olan şok notlar. Hayat döndükçe sürprizler yapmaya devam ediyordu.

Devamı 4. Bölümde
İyi okumalar yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 16, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ruhsuz HayellerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin