Yasemin sessizce sırasına oturdu, kalemliğine çıkardı ve şöyle dedi.
"Sorma bugün benim için kötü bir gün, tüm aksilikler beni buluyor"dedi. Burcu ise şöyle cevap verdi "Anlaşılan bugün senin için yorucu bir gün olucak, matematik sınavı var ilk ders çalıştınmı"dedi. Sabahın köründe matematik sınavı mı olurdu. Ödevi yapmamıştı sınavı nasıl yetişsin derin bir of çekti. "Al işte bir aksilik daha hayır sınavı da çalışmadım ödevleri de yapamadım" dedi. Tek isteği bugün i anlatabilmek di. Neyse ki matematik hocası anlayışlı biriydi. Ona ödevi yapmadığı için kızmıcaktı fakat bu durum sınav için geçerli değildi. Derin düşüncelere dalmış bunları düşünen yasemin hoca'nın sınıfa girmesi ile kendine geldi. Öğretmen "Gençler ödevlerinize ikinci ders bakacağım bu ders sınavımız var başarılar herkese" dedi ve kağıtları dağıtmaya başladı. Yasemin sınav kağıdına alıp soruları görünce şok oldu. Soruların klasik olduğu yetmezmiş gibi bütün sorular zordu. Sessizce içinden "inşallah bu sene matematik dersinden kalmam"dedi. Sınav başladı, aradan birkaç dakika sonra hoca "sınav kağıtlarını alalım sınavınız bitmiştir arkadaşlar"dedi. Sınav kağıdına hocaya teslim etti 10 sorudan sadece 6 tanesini yapabilmişti. "Umarım hepsi doğru olsun"dedi. Eyer birden fazla yanlış yaptıysa bu sene sınıfta kalacaktı. Bir önceki matematik sınavından kıl payı 50 almıştı. Matematik hocası sevecen, eylenceli ve iyi bir hocaydı ama tüm bunlar sınavı kolay yapacağı anlamına gelmezdi. Diğer ders matematik ödevine yapmadı için hoca kızmadı sadece "bida tekrarlanmasın" dedi. O gün tek isteği bir an önce eve gitmekti. Diğer edebiyat, tarih, kimya, ve fizik derslerinden'de sınav oldu. Edebiyat sınavı haricinde diğer bütün sınavları berbat geçmişti. Son sınav bitti, zil çaldı, kağıdı verdi, masasına toparladı ve en sevdiği arkadaşı burcu'ya hoşçakal bile demeden koşar adımlarla sınıftan ayrıldı. Servise bindi. Eve gitti ve direk uyudu. Neyse'ki bugün sınav olduğu için yarına ödev yoktu.
Devamı 3. Bölümde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruhsuz Hayeller
Chick-LitMümkün olduğunca yazacağım. Sizlerden ricam oylamanızı ve yorum yapmanızı istiyorum. İlk kitabımdır bazı eksiklikler olabilir beni mazur görün. Ve yorumlarınız da çok önemli benim için