Végül nem tudtam elmenekülni előlük. Gyorsabbak voltak, mint azt hittem. És ezúttal nem a barátaim voltak. Egyenesen egy kihallgató szobába vittek. A kezeim megbilincselték. Természetesen Natasha volt az aki magára vállalta a kemény szerepet. Tudtam, hogy Steve a kamerákon keresztül figyel.
-Mi volt az előző kis mutatványod? - kérdezte keresztbe tett karokkal. A kezeim az ölemben lógtak én pedig felvont szemöldökkel bámultam az előttem álló nőt. Már nem barátként tekintettem rá. Az ő szemében én váltam az ellenséggé.
-Ha nem válaszolsz a kérdéseimre be kell, hogy keményítsek. - mondta.
-Elmondtam már, hogy nem emlékszem semmire. - hajoltam kissé előre.
-Én pedig nem hiszek neked. Máskülönben Wanda már rég belenézhetett volna a fejedbe. - grimaszolt.
-Mindketten tudjuk, hogy miket tettem a múltban. Wanda jóformán gyerek még. Szerinted kibírná? - húztam egy gúnyos mosolyra a száját.
-Erősebb mint te azt hinnéd. - guggolt le tőlem 2 méterre. Az ajtó felé emeltem a tekintetem. Nekem nem igazán volt mit mondanom.
-Hidd el Nina ha nem gondolnánk, hogy veszélyes vagy akkor nem lennénk itt. Csak segíteni akarunk. - vizslatta az arcomat.
-És azt is mindketten tudjuk, hogy te magadban már elkönyveltél gonosznak és nem, nem vagyunk barátok. Ha azok lennénk nem ülnék most itt, mint valami bűnöző. - emeltem fel gúnyosan mosolyogva a kezeim.
-Könnyítsd meg a dolgunk, hogy elengedhessünk. - mondta, majd kiment. Egyedül maradtam a gondolataimmal. Semmiképp sem akartam, hogy Wanda belenézzen a fejembe. Szinte még gyerek volt én pedig egy képzett ügynök aki ha kellett igenis bemocskolta a kezét. Tettem pár nem szép dolgot a S.H.I.E.L.D. - ért. Ha kellett könnyen likvidáltam akárkit nem érdekelt, hogy esetleg családja. Tettem amit tennem kellett. Ahogy mindig. Néhány perc múlva lépteket hallottam. Ezúttal Steve volt soron.
-Gondolom én sem tudlak meggyőzni, ugye? - kérdezte halkan. A fejemet hátrahajtva néztem rá. Semleges tekintettel. Nem akartam, hogy bármi amit iránta éreztem felül kerekedjen, így inkább az egyik velem szemben lévő falat kezdtem bámulni.
-Ha Natasha - nak nem, nekem legalább elhiheted, hogy csak neked akarok jót. Soha nem tennék olyat ami nem neked a legjobb. - sóhajtott fel a hátam mögött.
-Szerinted Wanda kibírná azt amit látna? - kérdeztem gúnyosan.
-Akármit is gondolsz magadról te nem vagy rossz ember. Fury egyik legjobb ügynöke voltál. - lépett elém.
-Nagyon sok mindent nem tudsz még rólam Steve. Tettem dolgokat amiket nem tudok visszafordítani. Ha ezek valaha is kiderülnének te sem néznél rám máshogy, mint Natasha. És én ezt nem akarom. - mondtam halkan.
-Engedd, hogy segítsünk. Kérlek! - simította meg az arcom.
-Sajnálom. - fordultam el már amennyire tudtam. Nem akartam megbántani, de nem tehettem mást. Nem engedhettem, hogy bajuk essen. Muszáj volt valahogy lelépnem onnan. De hogyan? Steve sóhajtva ott hagyott. Hamarosan azonban hárman jöttek vissza. Magukkal hoztak valamilyen gépet. Néhány pillanat alatt felismertem. Egy hazugságvizsgáló volt.
-Ha most is ellenkezel hivatalosan is ellenséggé fogsz válni. - mondta Natasha. Gúnyos mosollyal az arcomon hagytam, hogy beállítsanak mindent.
-Mi a teljes neved? - kérdezte Steve.
-Nina Blake. - mondtam. A gép azonnal sípolni kezdett. Nem az igazat mondtam.
-Mi az igazi neved? - lépett közelebb hozzám Natasha.
-Nina Blake. - mondtam ismét. A gép ismét jelzett.
-Kérlek. - tátogta felém Steve.
-Nina Aurora Blake. Az anyám után. - hunytam le a szemeim. Ezúttal a gép csak egy aprót csipogott. Wanda csendben állt mellettük.
-Ha most az emlékeim közt turkálsz nem akarod megtudni, hogy mi lesz veled ha kiszabadulok. - emeltem Wandára a tekintetem aki felemelt karokkal jelezte, hogy nem tesz semmit.
-Oké, haladjunk. Teszteljük még, hogy minden rendben van - e. - állítgatott valamit Nat. Nem is igazán figyeltem, hogy mi történik.
-Ki volt az első S.H.I.E.L.D. ügynök aki a szárnyai alá vett? - kérdezte Romanoff.
-Peggy Carter. - mondtam a számat beharapva. A gép egyszerre sípolt és csippant.
-Nina! - förmedt rám Natasha.
-Mi van? A kiképzésem első szakaszához Fury-nak köze sem volt. Peggy vezette. - vontam meg a vállam.
-Látom nem veszed komolyan. Wanda menj ki. - fordult a nő a lány felé. A Maximoff lány mondani akart valamit, de aztán végül csak kiment.
-Tudod, hogy milyen tudok lenni ha nem kapom meg amit akarok. - mondta a szemembe nézve.
-Tudod, hogy mindent kibírok. - eresztettem meg egy halvány mosolyt.
-Oké, ebből elég! - emelte fel a hangját Steve. Nem tudom mit is hitt, mert egy kicsit sem féltem. Egyikőjüktől sem. Ha kellett készen álltam meghalni, de nem engedtem, hogy a fejemben turkáljanak. Túl sok mindent tudtam.
-Nat elég volt ennyi mára. - folytatta jóval halkabban. Romanoff először mondani akart valamit, de aztán csendben távozott.
-Elárulnád, hogy miért csinálod ezt? Azt hittem a mi oldalunkon állsz. - rázta meg értetlenül a fejét.
-Persze, hogy ott állok! De túl sok minden forog kockán ha ki engedem a kezemből az irányítást. Ő még csak egy gyerek. - mondtam halkan.
-De sokkal erősebb mint hiszed. Bármi is van itt bent kifogja bírni. - simította meg az arcom.
-Attól tartok nem tehetem Steve. Tettem szörnyű dolgokat a S.H.I.E.L.D. nevében. Dolgokat amiket még Dove sem tud. És soha nem is fogja. Ha bármelyikőtök tudná csak a negyedét már rögtön máshogy tekintene rám. És nekem ti voltatok a családom. Ezt nem engedhetem. Sajnálom. - fordítottam el a fejemet. Steve nagyot sóhajtva szó nélkül hagyott ott. Neki kellett a legjobban tudnia, hogy vannak dolgok amiket nem lehet megváltoztatni. És ezeket nem engedhetem ki az irányításom alól. A tudatalattim legmélyére temettem és soha nem is szándékoztam újra előkeríteni őket. Mindenki érdekében. Noha néhány dolog még álmaimban megjelent. Nem voltam büszke a múltamra, de Nick Fury és a S.H.I.E.L.D. - ért mindenre képes voltam. És ez hová vezetett? Mindenem amim volt elveszett. Már a Bosszúállók sem voltak képesek többé bízni bennem, különösképpen Natasha. Az ő bizalma mindig is törékeny volt, és most eljátszottam. Nem volt tovább. Nem találtam kiutat a helyzetemből, csupán még mélyebbre tudtam volna magamat ásni azzal ha felfedem az emlékeim Wanda előtt. Nemrég csatlakozott a csapathoz nem ismerte ki magát még ebben a világban. Mindannyian tettünk dolgokat amelyekre nem voltunk büszkék. És mégis itt voltunk. Csak ezúttal nem velük hanem ellenük voltam. Én lettem az ellenség.
2021.04.19.
Hátralévő részek száma: 1
Részlet a folytatásból:
"-Te meg mit csinálsz? - meresztgettem a szemeimet a monitorra.
-Eszek. - mondta lazán miközben beleharapott a hamburgerébe.
-Honnan szedted? - ráztam meg a fejem értetlenül. Az elmúlt pár órában nem szállt ki az autójából nem, hogy valahova bemenjen, hogy vegyen valamit.
-Ugyan kérlek, szerinted eljöttem volna anélkül, hogy raktam volna el magamnak valamit? Nem láttad még, hogy mik vannak a hátsó ülésen. - mondta teli szájjal."
"-Ne felejtsd el Carson. Mindent tudok rólad. - mondta a szemembe nézve.
-Ahogy te se azt a tényt, hogy okkal voltam a S.H.I.EL.D. egyik legjobb ügynöke. Nem kell sok idő és mindent tudni fogok rólad. - sziszegtem."
VOCÊ ESTÁ LENDO
Avengers - I Got The Power√
FanficNina Blake a S.H.I.E.L.D. egyik legkiválóbb ügynöke. Egészen kicsi korától kezdve az ügynökségnek szenteli életét és mindent megtesz érte. Dove Carson története hasonló az övéhez, így kerültek egymás mellé. Először csak társak, majd legjobb barátok...